czwartek, 17 września 2015

Projekt Paznokciowy u terii, ZAPISY

Witajcie, dziś jak sam tytuł postu wskazuje o projekcie, który postanowiłam zorganizować. 
Sama brałam udział w dwóch, może trzech, fajna zabawa. Wiem, że większość z Was bierze udział w tym dużym, sama się bardzo zastanawiałam, jednak chwilowy brak sprzętu do zdjęć mnie powstrzymał. 



 Tak więc chcę zorganizować zabawę dla Was i dla siebie. Projekt będzie trwał 6 tygodni. Każdy tydzień to inny temat. Mamy sporo czasu aby coś stworzyć. 
 Co tydzień postaram się zebrać wszystkie pracę w jednym poście, gdzie będziemy głosować na te najlepsze, najpiękniejsze i najbardziej oryginalne.
 Na zakończenie projektu wybiorę zwycięzcę, który otrzyma prezent niespodziankę. Może będzie to kilka takich prezentów, kto wie. 


 Kto może wziąć udział ? Każdy ! Każdy, kto ma bloga i będzie moim obserwatorem. 
 Nie ważne czy zajmujesz się profesjonalnie, amatorsko paznokciami, wpadaj, maluj a może Tobie będzie sprzyjać szczęście i wygrasz. 

Oto lista tematów, postanowiłam zrobić taki mały mix :


Warunki ogólne:

- Należy być obserwatorem tego bloga, aby nic nie przegapić.
- Miło mi będzie jeśli polubisz fanpage  na fb
- Udostępnisz informację o akcji, baner na swoim blogu lub fb, by jak najwięcej osób się zapisało.

Przy każdym tygodniu napiszcie notkę z paznokciami  i o tym, gdzie taka akcja przebiega, pod danym tygodniem, dodacie swój link z pracą. Żeby nic nie uciekło uwadze.


Pot tym postem przyjmuję zapisy do projektu, od teraz do 24 września. 
Oczywiście później tez możecie dołączyć do poszczególnych tygodni, zabawić się, jednak osoby te nie będą brane pod uwagę przy końcowym podliczaniu głosów. 
Nagrodzona/eni zostaną ci którzy brali udział w każdym tygodniu, nie licząc mnie :D

27 pojawi się post z osobami chętnymi na wyzwanie i zaczynamy pierwszy tydzień akcji.

Wyglądać będzie to następująco:

27.09 - 3.10 - kwiaty
4. 10 - 10. 10 - zwierzęta
11. 10 - 17. 10 - zielony
18. 10 - 24.10 - gradient
25. 10 - 31.10 - stemple
1. 11 - 7.11 - jesień 

Mam nadzieję, że cała ta moja akcja wypali i chętnie się przyłączycie, oczywiście ja biorę udział jako pierwsza. 
Nie bójcie się, zapisujcie. 

Miłego Dnia!


60 komentarzy:

  1. Brakuje mi cierpliwości do takich rzeczy więc spasuję, ale mogę udostępnić u siebie baner ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, każde info się liczy, oczywiście rozumiem.

      Usuń
  2. Mogę to dodać u siebie w poście ale nie zgłaszam się bo jestem totalną amatorka w kwestii paznokci :D ledwo co je maluje więc nie ma mowy o ładnym zdobieniu :D chętnie pooglądam pracę innych i twoje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś ;) Zapraszam do oglądania ;))

      Usuń
  3. Nigdy nie biorę udziału w takich projektach, ale lubię oglądać zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo myślałam, że się skusisz ;))

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł! Zapisuję się i wkrótce dodam info na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Pierwsze koty za płoty. Bardzo miło, że dołączasz do projektu :))

      Usuń
  5. Super pomysł, tak dawno już nie brałam udziału w żadnym projekcie :D
    Zapisuję się i zaraz dodam baner na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że jesteś kolejna.

      Usuń
  6. Ja niestety także nie mam do tego cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to jestem typowe beztalencie w tej kwestii - pomalowanie paznokci na jeden kolor to wyzwanie bo mi się recę trzęsą hahah :D ale będę czekać na Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowo, że chociaż będzie oglądać ;))

      Usuń
  8. Bywa i tak, nie każdy czuję się na siłach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wezmę udział, ale dopiero od trzeciego tygodnia. Wcześniej będę na wakacjach. Szkoda, że ten projekt nie zaczyna się 2 tygodnie później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział później nie ma problemu.

      Usuń
  10. No to się zapisuję ... baner dodam wieczorem bo teraz pisze z komórki ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas, byłybyśmy bardzo wdzięczne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm in! Wyzwanie The 31 Day Challenge akurat się skończy, to może dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie Was obejrzę zdolniachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli udział w każdym tygodniu nie jest obowiązkowy (różnie u mnie bywa z czasem), to chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze nie obowiązkowy, tu chodzi o zabawę a nie przymus ;))

      Usuń
  16. Przyznam szczerze, że totalnie nie mam do tego talentu i tę misterną robotę pozostawiam zawsze specjlistom ;p ale banerek zamieszczę u siebie :)) bo pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rozesłanie info, zawsze możesz pooglądać.

      Usuń
  17. Tak jak pisałam w komentarzu na Twoim fb, chętnie się zapiszę! :)
    Bannerek ląduje na moim blogu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. no to ja się zgłaszam :-) a co mi tam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za przychylenie się do mojej prośby na facebooku. Zatem zgłaszam się. :)))
    Emila - myffa.nails

    OdpowiedzUsuń
  20. Co prawda jestem jeszcze początkująca, ale chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :D Wlepiłam banner na bloga, specjalnie dla Ciebie się nauczyłam jak to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też zgłaszam się :) Wprawdzie październik będę miała intensywny, ale może jakoś się wyrobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie!! im nas więcej tym lepiej.

      Usuń
  23. chętnie wezmę udział, bo bardzo lubię wszelkie projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się ^^ Będę miała motywację, żeby robić więcej tutoriali paznokciowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, przyjemne z pożytecznym :))

      Usuń
  25. Masz mnie! Nie wiem dlaczego wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga ;-) Z chęcią wezmę udział w projekcie :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja mam takie pytanie - jestem typową stemplomaniaczką i stemple wciskam w prawie każde zdobienie. Czy jest to akceptowalne w Twoim projekcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, już trii miała takie pytanie, nie ograniczam WAs :))

      Usuń
  27. Późno bo późno, ale jak wspomniałam czasem wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...