sobota, 5 września 2015

Naklejki wodne od Edebeuty, kwiaty i gradient

Witam w pierwszy weekend września, pogoda dopisuję więc czego chcieć więcej.
Stwierdzam, że czasem warto sobie odpocząć trochę od paznokci by powrócić z głową pełną pomysłów. 
To jestem, dziś pierwsza recenzja naklejek ze współpracy od Edbeuty.
Zapraszam.
Czy ktoś jeszcze nie zna tego sklepu? Jeśli nie to tam można kupić bardzo dużo, fajnych i nie drogich rzeczy do stylizacji paznokci. 
Klikajcie w banerek, który przeniesie Was do sklepu

Edbeauty

Ja swojej paczce znalazłam dużo naklejek, co mnie cieszy w szybko i łatwo można stworzyć coś fajnego. Dziś o naklejkach wodnych o kwiatowym motywie. 
Bałam się tego mojego zwariowanego gradientu, dziwnie wyglądał solo,na próbę przykleiłam kwiatowy wzór i "wpadło mi to w oko"


Tak prezentują się same naklejki, 17 wzorów, łatwych do przyklejenia na paznokcie.
Oznaczone symbolem DS-019 
Jest ich aż 14, więc śmiało można kombinować, ja zrobiłam na obie ręce i z pewnością 4 pozostałe użyję do innego mani.
Sam motyw bardzo mi się podoba, naklejki "zatopwoane" potrafią długo zdobić nasze paznokcie.


Co mnie pokusiło na gradient?
Oczywiście gradienty Marzenki z bloga SISTERNAILS
Jak dla mnie jest jego mistrzynią ;)



Jak Wam się podoba efekt końcowy?




 Lakiery które użyłam to:
Golden Rose Color Expert 44
Golden Rose Rich Color 44
Models Own Flip Flop
Top Coat Sally Hansen Miracle Gel


Dziękuję Edbeuty za możliwość testowania naklejek. 

Do następnego, miłego weekendu. 

46 komentarzy:

  1. super wyszło, tak optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe, lubię gradienty ze stemplami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Stemple? To są naklejki wodne ;)

      Usuń
  3. ojojoj jak zwykle pazurki super ale widzę, że masz nową miniaturkę zdjęcia ze świetnymi usteczkami :D jest po prostu fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają! :) Gradient razem z naklejkami dał bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Na miniaturce myślałam że to stemplowe kwiatki ;-) taki gradient to dla nich idealne tło ;-)
    A jak Ci się sprawdza ten top w połączeniu z normalnymi kolorami? ;-)

    Mozna sobie podejrzeć jak wychodzą kolorki na żywo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mi odpowiada ten top szybko schnie, mani trzyma się ok pięciu dni więc ok.

      Usuń
    2. Bo właśnie mam go do tych lakierów, ale wiadomo jak mam mnóstwo to nie maluję tylko tymi i szkoda mi żeby top zasychał skoro mogę go wykorzystać ;)

      Usuń
    3. Dokładnie, mój już na wykończeniu... czas na nowy. Mógłby jedynie dawać większy połysk, to bym go lubiła jeszcze bardziej.

      Usuń
  6. Też myślałam, że to stempel, dopóki nie przeczytałam :D Śliczny gradient!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Przypominają bardzo stempel jednak są szybsze w nałożeniu ;)

      Usuń
  7. Całość jest super :) Piękny gradient i te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gradient bardzo fajny a całość wygląda cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jezu Kochana, dziękuję za tak miłe słowa, aż mi się tak dziwnie zrobiło. MOja Droga Twój gradient też jest świetny a te naklejki niesamowicie na nim wyglądają:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma co być dziwnie, sama prawda ;)
      Dziękuje.

      Usuń
  10. Śliczne ☺ ja jestem fujara gradientowa ale uczę się pilnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te naklejki :) wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają na paznokciach :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Świetne cieniowanie, a te naklejki sprawiają, że nie jest nudno ;) Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne i w ogóle całokształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne naklejki, mani wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...