czwartek, 10 września 2015

Mini Haul zakupowy + Nowa Współpraca z Alle Paznokcie

Witajcie moi kochani,
 dziś mam dla Was świeżuteńki, jeszcze ciepły post,
 trochę później niż ostatnio ale same newsy.

Dziś nareszcie dojechała paczka do nowej współpracy z Alle Paznokcie, otrzymałam sześć lakierów, w tym jeden top ;)
Najbardziej jestem zadowolona z Kameleona, marzyłam o nim, jak widać marzenia nawet te małe się spełniają. Czasem trzeba sobie trochę pomóc.



Ten w środku tu fiolet ;) Dla mojego aparatu to granat :D


A w środku ukochany kameleon... <3

Kilka środków myjących, które nabyłam w Rosku... Isany limitki, skusiły opakowaniem i ceną- 2,99


To już musiałam zakupić, żel w promocji 4,99 i peeling 12,90 . 
Już uwielbiam ten peeling, opakowanie również. 


I coś do pachnienia... miała być Lolitka Si ,jest w promocji no ale wpadła mi w łapki Puma... mam sentyment do niej.
 Dawno temu, za czasów liceum nałogowo używałam fioletowej, której już dawno nie ma, a szkoda. 
Znalazłam jakiś egzemplarz na allegro ale cena !KOSMOS! 
300 ZŁOCISZY.... za tyle to miałabym Aliena.


Tak w skrócie przedstawiają się moje nowe zdobycze, czekam jeszcze na paczkę od BPS, lakiery Paese, oby szybko dotarły.

Do miłego.





45 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Isany bardzo lubię, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery i zakupy kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miete zgapiłam z Ciebię, kameleon poszedł w ruch :D

      Usuń
  4. Lubię lakiery Allepaznokcie :) Limitki Isany :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ciągle ulegam limitkom z isany :D fajne te nowe lakiery jednak do allepaznokcie mam uraz bo na paczkę z zamówieniem od nich czekałam ponad miesiąc a kontakt z nimi praktycznie zerowy, więc to były moje ostatnie zakupy u nich ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu ja mam uraz do Silcare, podobna sytuacja, jako rekompensatę dostałam 0,5% rabatu :D Śmiech na sali.

      Usuń
  6. Gratuluję współpracy i życzę miłego używania nowości :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super te lakiery a kameleon naprawde extra, juz czekam na Twoja recenzje :)
    Gratuluje wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już go wypróbowałam. Teraz mała rekonstrukcja paznokcia i będzie malowanko na nowo :)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy i paczuszki :) To czekamy na prezentacje lakierów na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj Terri ile dobroci :D Twoja szafa pazokciowa pęka w szwach :D A zakupy w rosssku - to akurat skądś znam ^^ - dlatego staram się nie chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie pęka ;) Ja jestem malo kiedy, wtedy koniecznie wstępuję :D

      Usuń
  10. żele fajniutkie ale zaciekawił mnie peeling, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) jestem ciekawa tego lakieru kameleon :) nie wiedziałam że Isana ma limitke kokos i maracuja <3 może jeszcze się załapie i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Kameleon cudo! A kokos i marakuja mają obłędny zapach!

      Usuń
  12. Świetne zakupy i gratuluję współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele Isany to już chyba wszyscy mają, tylko nie ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak zawsze mówiłam, aż w końcu kupiłam raz i teraz ciągle chcę :)

      Usuń
  14. Super nowości ;) Lakiery fajne, czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię lakiery z Allepaznokcie :);):) Gratki :) Kameleona już mam od jakiegoś czasu i daje fajny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne lakiery, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...