środa, 16 września 2015

Mięstus od AllePaznokcie

Cześć, 
jak wiecie obok koloru miętowego i każdego odcienia zieleni, przejść obojętnie nie potrafię. 
Tak więc musiałam... z bólem serca zmyłam kameleona, który trzymał się bardzo dobrze i  w obieg ruszyła mięta ;)
Zapraszam.


ONE COLOUR PRO numer 80. 


W buteleczce pojemności 15 ml została zamknięta brudno- miętowa emalia. Stonowany kolor, który sam w sobie uspokaja.
Szeroki pędzelek pozwala na łatwą i szybką aplikacje. Tutaj znów mały minus za wykończenie... jest nie równe, najwidoczniej taki urok marki. W niczym to nie przeszkadza, włoski nie wychodzą i nic nie smuży.
Lakier o kremowym wykończeniu z połyskiem, sam bez topu daje ładny błyszczący efekt. 
Aby uzyskać dobry efekt, położyłam 3 warstwy... mimo to szybko wyschły, wielki plus za to.


Tak prezentuję się solo.

Mimo wszystko było mi za mało, postanowiłam ożywić miętkę, dodatkami w neonie.
Uszykowałam miseczkę z wodą, myśląc że naklejki są wodne, a tu zoonk.
Samoprzylepne, w sumie dobrze, jakoś poszło dość gładko. 



Jak wolicie solo czy urozmaicone?



Bardzo przypadł mi do gustu ten odcień.
 Jest to mój pierwszy lakier z AllePaznokcie i bardzo jestem z niego zadowolona. 
Nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję resztę. 

Lubicie te lakiery? U mnie pozostaną w grupie jednych z ulubionych.

Dziękuję 

Miłej środy :)



70 komentarzy:

  1. Obie wersje bardzo mi się podobają i bez naklejek jak i z nimi. W normalnych lakierach denerwuje mnie to że długo schną ehh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lakier ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zgadzam się, bardzo dobry jakościowo.

      Usuń
  3. Zdecydowanie lepiej jest z naklejkami ;) uwielbiam motyw panterki i do tego jeszcze z neonami, cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie , też uwielbiam panterkowe motywy :)

      Usuń
  4. kolorek bardzo fajny tak samo solo jak z naklejkami, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I sam lakier, i z naklejkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ale chyba z wolę bardziej.

      Usuń
  6. z naklejkami wygląda super! ale nic mnie tak nie wnerwia jak nierówny pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, że w niczym nie przeszkadza.

      Usuń
  7. Super, świetnie to wygląda z panterką.
    jestem zachwycona ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda, aż sie uśmiechnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Auuu genialny efekt, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne no :) wolę urozmaicone.. +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, a zdobienie rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tymi naklejkami w szpic :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne!! Bardzo mi się podoba to mani :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam miętowy lakier na paznokciach, ale bez wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama miętka fajna, ale z tymi naklejeczkami mega!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pazurkowe szaleństwo chciałabym takie zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier i zdobienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten koci pazur to coś dla Hello Kitty - mrauuu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają przecudnie, zazdroszczę takiego talentu. Efekt wprost nieziemski. ;*
    Obserwujemy? Ja już. ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na zdobienie, a lakierek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne paznokcie, ja też uwielbiam miętowy kolor!


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na nowy post, a w nim TOP 5 tej jesieni http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/prosto-z-wybiegu-czyli-top-5-na-sezon.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetnie wyglądają z tymi neonkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie wolę paznokcie ze zdobieniem,chociaż miętka ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  24. Serduszkowa panterka <3 Jestem oczarowana ;-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie dobrane zdobienie do kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że paznokcie są super ozdobione i kolor lakieru ładny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta mięta i bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor i mimo iż wersja z naklejkami też fajna to zdecydowanie wolę solo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...