piątek, 18 września 2015

Malinowo od AllePaznokcie

Witajcie,
dziś wyjątkowo później ale jestem. 
Post szybki w optymistycznym malinowym kolorze.
Zapraszam.


Dziś pora na kolejny ciekawy kolor, który otrzymałam.
 Mało tutaj odcieni czerwonego więc dziś przyszła pora na malinowy.
Mimo wszystko, ostatnią mięta bije tego przyjemniaczka na głowę.
Wszystko szło bezproblemowo, no może tylko nie foty. 
Jakoś mój aparat, raczej męża telefon miał problem z kolorem. 
Zawsze tak jest, jedno szybko i bezboleśnie to wyskakuje "coś"
Było, jakoś to okiełznałam ale foty z naklejkami są, jakie są. Zrozumie mnie ten, co sam takie problemy miewa.

Historia ta sama, duża butelka aż 15 ml, szeroki pędzelek- nie do końca idealny. Szybko i bezproblemowo się maluję, szybko schnie, lakier sam z siebie ładnie błyszczy. 
Kolor ten znajdziemy pod numerem 40.

Malinowy, fajny kolorek. Emalia dobrze kryje, po dwóch warstwach jest ok. Muszę Wam powiedzieć, że polubiłam te lakiery i chcę więcej. Mam jeszcze fiolet do pokazania i koniec. Szkoda.
 Czyżby w powietrzu czuć zakupy? Możliwe. 
Tym bardziej, że na stronie AllePaznokcie ceny są bardzo fajne i nie straszą.
 Ciekawy kolor można nabyć już od około 3 złotych. Jak tu nie skorzystać?! Kto zrozumie lakieromaniaczkę, jak nie druga taka ;))
Emalia sama w sobie ładnie wygląda ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dodała.
Padło naklejki, na dodatek złote.




Szkoda, że zmarnowałam dwie z serduszkami... bo są urocze.
Przedobrzyłam z tymi kwiato-kółkami... wyszło na bogato, tylko czy nie za bardzo?



Do samego  lakieru chętnie powrócę nie raz, już go widzę w jakimś gradiencie.

Dziękuje AllePaznokcie za bardzo możliwość przetestowania lakieru.



Dobranoc!



58 komentarzy:

  1. Bardzo sobie cenię lakiery holograficzne i kameleony z Allepaznokcie ;) Są naprawdę świetne. Widzę że innymi też warto się zainteresować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, godne plecenia, jak jeszcze wybierze się fajny kolorek to już super.

      Usuń
  2. Piękny kolor :) Zdobienie też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor. Lubię takie...
    Ps.zostaję u ciebie, wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde.... Paznokcie Czarodziejki z Księżyca <3 CHCĘĘĘĘĘ!!!!! Pięęęęękneeee !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny kolor, od jakiegoś czasu takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie odcienie :) Oj kobietko, kiedy Ty znajdujesz czas, aby codziennie inaczej ubierać pazurki? ;) Daj mi no z pół godzinki swojego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dam.... już ostatnio to słyszałam... nic tylko terii na fb, blogu, insta...dom, dzieci itp kiedy ty masz na to czas. Troche organizacji ;)) i wszystko idzie jak z płatka.

      Usuń
  7. Kolor piękny, a z tym złotem cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przesliczne paznokcie! Moje niestety strasznie sie lamia ;/
    Swietny kolorek! <3

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie czerwieni ze złotem zawsze wychodzi super :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby ta czerwień była ostrzejsza byłoby jeszcze fajniej.

      Usuń
  10. Kolor fajny, ale i naklejki prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo myślałam, że kolor jest intensywniejszy.

      Usuń
  11. Bardzo fajny kolorek i ładnie wygląda jako baza pod naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten lakierek, no i całość zdobienia bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek :) i ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny malinowy kolorek :)
    Zapraszam do mnie http://betilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna malinka :D i zdobienie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda, chociaż ja bym dała trochę mniej tych ozdób, albo delikatniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też do końca nie jestem zadowolona.

      Usuń
  18. kolorek piekny <3 zapraszam również do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek, z biżuterią troszkę za bogato jak na mój gust, ale niektórym pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przesadziłam, bo nie do końca mi się to podoba, ale są głosy że fajnie wiec ok :D

      Usuń
  20. Piękny kolor, i w ogóle całe mani jak zawsze świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek piękny. Niestety co do pojemności to ja muszę zacząć kupować mniejsze, bo w przeciwnym razie nigdy ich nie zużyję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...