środa, 9 września 2015

Idealny prezent, niespodzianka to PaeseBox!

Witam w środę,
 dziś mała odskocznia od paznokci ale nie martwicie się, bo jeśli dobrze wszystko pójdzie w tym miesiącu będzie dużo stylizacji.
Wiecie czego we wrześniu jeszcze nie było? Oczywiście pudełka!
W oczekiwaniu na nowego ShinyBox'a, pokażę Wam moją wygraną niespodziankę.


Nawet nie wiecie jak bardzo ucieszyła mnie ta paczka, bo miałam w planach zamówić jeszcze jeden box, a tu taka niespodzianka. Mało tego , było w nim wszystko to, czego brakło mi w moim pierwszym!
Pierwszy Box możecie zobaczyć TUTAJ 
Jest lakier, cień, szminka.... no i podkład w moim odcieniu, taki jak zawsze kupowałam (co z tego, że do suchej skóry) sprawdza się i ten ok.

Mam to wszystko dzięki PATRYCJI z bloga interendo
Dziękuje Ci bardzo, trafiłaś idealnie.


 Podoba, doskonale wiem co z tym wszystkim zrobię :*


Mam bardzo fajna szminkę, taka niby koralowa, trochę marchewkowa, mi odpowiada.


Lakier, takiego koloru jeszcze nie mam :)


Dziękuję Ci kochana raz jeszcze. Do kolejnej paczki... już niedługo. 
Pochwalę się przy okazji , na pewno większość widziała baner akcji LuckyBox. Co się z tym wiąże ... zgłosiły się aż 2 osoby... ja i Patrycja
Wiadomo, że kto inny jak nie my boxiary :D 
... Już myślę, co ci sprezentować ...


A tak przy kolejnej okazji, wzięłam się za swoje lakiery, co z tego że kilkanaście ma nowy dom, miało być luźniej, a tu kolejne jadą :D 
Oszaleję.
Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądają w nieładzie klikajcie na mój INSTAGRAM
Nie tylko blogowe sprawy tam są, dużo prywaty ;)

Klikajcie, "followujcie" i podawajcie swoje insta

 ( jakoś kościelnie mi to brzmi :D ) 

Do miłego! 



33 komentarze:

  1. Nie miałam innych produktów Paese poza moim ukochanym różem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś puder z Paese i bazę pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie! extra produkty, oby Ci dobrze służyły! Buziaki Kochana!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe zakręcony post ;D jakimś cudem do tej pory nie miałam nic z Paese.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ekstra:). Ja tez dostałam prezent od Patrycji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha :D balsam dla mej znękanej duszy :D Cieszę się Ci się podoba i ja już mam z 100000 pomysłów jak będzie wyglądac Luckybox dla Ciebie :D wybacz, ale chyba lakieru do paznokci w nim nie będzie xD ale za to na pewno coś Azjatyckiego ( w tym wypadku możesz być na 1000 pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PaeseBox jest bardzo fajny, a i cena zachęcająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś szczęście z tak trafioną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara, świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam jeszcze niczego z Paese, ale intryguję mnie sypki puder bambusowy:) Czy mogłabyś poklikać u nas w linki, byłybyśmy bardzo wdzięczne:) Z góry dziękujemy. http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super niespodzianka :) Kusiły mnie strasznie te boxy, ale może następnym razem się skuszę, teraz trzeba zużyć zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet bardzo podobne mamy nazwy blogów ;) co za zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic od Paese, chociaż chciałam sobie sprawić puder :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super :)
    kosmetyki paese uwielbiam :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię paese, jednak nie wiedziałam o tych boxach cudowna sprawa warto się było skusic ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo ale super box! a puder właśnie mam na chciejliście

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zawartość, szczególnie lakier!!! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...