poniedziałek, 28 września 2015

Haul zakupowy II, kolejna przesyłka współpracy od BPS

Witajcie,
dziś kolejny post zakupowo- paczuszkowy. 
Sama bardzo lubię oglądać takie posty, to i ja jeśli się uda będę je pisała dość regularnie.
Druga połowa września była bardziej obfita w różnego rodzaju paczki, zakupy. Kompletowanie wszystkiego do LuckyBoxa... niestety nie pokażę Wam tego co wymyśliłam, poszłam po całości, jakoś za 30 złotych zaszaleć nie można. Zobaczycie przesyłkę u Hello Kitty czyli Interendo , mam nadzieję, że pod koniec tygodnia uda mi się ją wysłać, zostało już tylko pakowanie. 

Moje nowe łupy, dały mi sporo radości.
Największą, bo najdłużej na nią czekałam, jak nigdy ponad 3 tygodnie, paczka od BPS. 
Prezentuję się ona tak:

Piękne naklejki, perełki, które zawsze chciałam mieć i blaszki. Ta duża sprawiła mi mały zawód, uważajcie na takie blaszki bez "obudowy". Chciałam odkleić folię ochronną i bardzo mocno rozcięła mi palec. Mimo to wzory ma śliczne!

Kolejne chciejstwa... 

Prodigy Gel, które są w fazie testów, póki co już polubiłam ten zestaw.
Kilka kolorów z serii Rich Color, neonowy róż musiałam mieć. Wszystko przez NotCopyACat, gdy tylko go zobaczyłam oszalałam. :D 
Reszta kolorów to spontan.



Tym razem przechodząc obok stoiska GR w centrum handlowym, miałam kilka groszy schowane na "czarną godzinę" właśnie taką :D Szkoda, tylko że kolory tak przebrane, mimo to wybrałam 3, ani jednej ani drugiej serii jeszcze nie posiadam. Nie możliwe, a jednak. Błękitek, metaliczny granat i koralowy, nie czerwony.


Taki cudowności kolorowe słoneczko Paese. cud, miód, orzeszki. Zdublowane kolory, otrzyma zwycięzca projektu, oczywiście nie tylko te dwa, będzie jeszcze "coś"


Peeling Tutti Frutti, przepadłam... uwielbiam już go, kolejny ulubiony, w sumie mam ich już chyba 5 :D


W końcu coś dla duszy... dawno już miałam ją kupić, przeczytać. Udało się . Teraz poluję na kolejne części i Greya.

To nie koniec, w moje łapki wpadło też, jak co miesiąc pudełko Shiny

   
oraz Monte Snack, z projektu trnd 



Październik zapowiada się równie ciekawie, nowa współpraca, o której już niebawem. Udało dostać mi się do testów butów sportowych hooy.
Będzie duuużo nowości i z pewnością nie będzie wiać nudą, oby czasu wystarczyło na wszystko.

Miłego Dnia




68 komentarzy:

  1. Oooo dotyk Crosa bym przeczytała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, moja wina za neona ;D
    Piękny jest, nie pożałujesz :D W ogóle bardzo fajne lakiery GR tu widzę i płytka też ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś winny być musi :D
      Ciekawa tylko zrobiła mi małe ałaaaa ;(

      Usuń
  3. Książka jest rewelacyjna! Polecam! :-) , a mleczne kanapki Kocham! haha :-) Buziaki Kochana

    Mogłabyś kliknąc w link do płaszcza? :
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio nabyłam lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ho ho :D Sporo tego :D Miłych testów i smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczki z BPS może idą długo, ale zawsze mega cieszą;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wyrabiała się paczka w dwa tygodnie, dlatego nie mogłam sie doczekać.

      Usuń
    2. U mnie różnie, raz niecałe 2 tygodnie, ale był czas w którym szła ponad 4

      Usuń
  7. Wow!!! Cudowności.
    Gratuluję nowych współprac i obecnych testów. A na monte sama bym chciała się załapać.

    Co do BPS to zauważyłam że współpracowe płytki są jakby gorsze właśnie ze względu na brak np naklejek z tyłu na płytkach bądz bez plastiku w przypadku dużych płytek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Grosze może nie, niby brak naklejki z tyłu mi nie przeszkadza, jednak tym razem zalazło mi za skórę ;/

      Usuń
  8. Zazdroszczę Monte :D Shiny się spisało w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej Ci zazdroszczę tej ostatniej paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle cudnych nowości... Ale to od BPS chyba najlepsze ;) )

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny post, uwielbiam podglądać co tam ktoś sobie kupił lub dostał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery od GR z tej serii WOW! :)
    Jestem strasznie ciekawa, jak prezentują się te Wasze boxy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia paczka najlepsza haha :D ciekawi mnie ten niebieski od GR z serii WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam małą przymiarkę, nie jest zły.

      Usuń
  14. Same wspaniałości :) W oko oczywiście wpadły mi lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości, najbardziej spodobały mi się te naklejki kotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je WYbierałam, musiały być moje ;))

      Usuń
  16. O, lakiery świetne :) Jeszcze nie mam żadnego WOW i Express dry - chyba też sięgnę po zaskórniaki na czarną godzinę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te też są moje pierwsze ale nie ostatnie.

      Usuń
  17. Świetny haul, widzę, że będziesz miała mnóstwo testowania :) Poza tym dostałaś niezłe rzeczy od BPS ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je sobie wybierałam, to muszą takie być :D

      Usuń
  18. ile monte !! :OOO tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo jak ja ci zazdroszczę tego monte! <3 chociaż lakieromaniackie nowości też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowicie i kolorowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile cudownosci u Ciebie, az nie moge oderwac oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo chyba najbardziej zazdroszczę Ci tych batoników Monte :D Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :) Więcej u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te wszystkie paznokciowe love bardzo mnie kręcą, zwłaszcza GR :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne łupy aż odrobina zazdrości się pojawia u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego, ale ekstra zakupy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kosmetyki ;) przepiękne kolory lakierów GR!
    Podziel się Monte ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja odwiedziłam Golden Rose ostatnio :D
    A lakiery Pease wyglądają identycznie jak te , które kupiłam u dziewczyny na grupie a dostałam inne bo się pomyliła przy wysyłce ...

    OdpowiedzUsuń
  29. O loosiie... To monte bym pożarła ... Łasuch ze mnie straszny, a potem muszę ganiać na podwójne Mega Spalanie 😎

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...