środa, 30 września 2015

Denko Wrzesień 2015

Witam Was i tak nastał ten dzień, ostatni dzień miesiąca. 
Już jutro październik.
Tak na zakończenie miesiąca, mam dla Was denko... z fatalnymi zdjęciami :D
W tym miesiącu skończyło żywot kilka moich ulubieńców, ale nic się nie dzieję będą nowi, to mnie cieszy. 
Największym powodzeniem cieszyły się produkty do włosów. 
Poznałam ciekawy szampon i serum, które szybko, za szybko się skończyły. 



Moja ulubiona maska do włosów Drożdżowa Agafi RECENZJA KLIK
Jest to mój hit i pupilek, mimo że inne są równie fajne, z niej nie zrezygnuję tak szybko. Kupię! Jakby inaczej.

Szampon BEAVER, po jego użyciu moje włosy były bardzo gładkie i śliczny zapach unosił się nad nimi. W połączeniu z odżywką Oriflame Eleo (o której będzie na dniach), robiły dobrze mojej czuprynie. Może się skuszę na pełnowymiarowy produkt.

Kolejnym ciekawym produktem było serum ARTEGO, ten zapach taki cynamonowy, mila konsystencja, łatwe w użyciu opakowanie tylko za szybko się wykończyło. Kupię. 

Maska jagodowa Agafi, zapach przypomina szybki kisiel, o smaku owoców leśnych. Nawet fajna, kupiłam ją z ciekawości, spodobało mi się opakowanie. Może skusze się po raz kolejny.

Szampon Agafi "Aktywator Wzrostu", może jakoś ekstra przyrostu na czerepie nie ma, lubię go bardzo, jest to już chyba 4te opakowanie. Kupię.


Peeling cukrowy do ust Mariza, kochałam go, on mnie... aż do dnia kiedy dorwały się do niego moje nicponie. Był jak pomarańczowy, słodki landrynkowaty smakołyk. Bajka... skończona. Może sprawie go sobie ponownie. 

Ten duet jest dla mnie, peeling super owocowe orzeźwienie., prawdziwe Tutti Frutti.
 Żel Wellness & Beauty polubiłam, mam kolejny i nawet mężowi przypadł do gustu. 
Fajny zapach, zawsze mnie rozluźnia. Do kompletu mam peeling- cukrowy a jakby inaczej :D


Produkt z ostatniego wrześniowego pudełka ShinyBox.
EFEKTIMA produkt 3w1, jakoś nie przepadam za takimi "cudami" ten do końca mi tez nie odpowiadał, podrażnił mi pyszczek....oj nie dobry. Zapach jakiś drażliwy dla mych nozdrzy, dziękuje ale nie. 

Była jeszcze antyperspirant w kulce Avon, nie zasługuję nawet na foto :D Dostałam go od mamy i męczyłam długo, w sumie nic nie robił, tylko dziwnie pachniał.

Tak prezentują się zużycia września.

Pozdrawiam






29 komentarzy:

  1. Fajne denko, ale ja to nie lubię tej drozdzowej maski
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie maska drożdżowa się kompletnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nic z Twojego denka :D Sama nie robię takich postów bo w recenzji mogłabym pisać tylko że coś lubię albo nie lubię bez żadnego uzasadnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie robił, tylko dziwnie pachniał - hihi :D
    Drożdżowy kosmetyk brzmi ciekawie :) tej Agafii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię Ci taki kosmita :D
      Agafii polecam!

      Usuń
  5. Kilka produktów z Twojego denka znam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam peeling z Tutti Frutti. Pięknie pachnie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam niektóre z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska drożdżowa i peeling Tutti Frutti super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam maskę drożdzową, bardzo mi służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. peeling jest rewelacyjny- swietne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no kochana ile Ty tego zużywasz, ja to jakoś wszystko mam i nie chce się skończyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie sz miała dzieci i męża wszystko dwa razy szybciej będzie znikać :D

      Usuń
  12. A mi szampon Beaver nie służył... upał+słońce+szampon i odzywka Beaver i było siano :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj robiłam foty do swojego pierwszego w życiu denkaaa - bo MENż kazał mi zabrać ten śmietnik zza pralki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :D Mój raz wszystko wywalił na śmieci, myślałam że uduszę, bo obfocić nie zdążyłam ;(

      Usuń
    2. xD oni się w ogóle nie znają :D

      Usuń
  14. Kocham ten peeling:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam z tego nic ale planuję kiedyś zakupy z tej firmy wellness

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojego denko znam tylko peeling Tutti Frutti, ale miałam w innej wersji zapachowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...