poniedziałek, 7 września 2015

Czerwień, ćwieki i naklejki od Edbeuty

Hej, jestem po weekendzie. Słonko za oknem, może już nie letnio ale dość przyjemnie.
Dziś postawiłam na czerwień, kolor ten należy do lubianych przeze mnie, tylko dlaczego go tutaj tak mało? Tego nie wiem.
Zapraszam na kolejną recenzje naklejek od Edbeuty :)
Dziś na pierwszy ogień poszedł taki oto zestaw:
Naklejki róże oraz ćwieki :)
Dziś wersja czerwona, a jutro fioletowa...


Zawsze sobie powtarzam " nie śpiesz się, czekaj jak wyschnie lakier" tylko jakoś zawsze robię na odwrót ;/ 
Pech chciał, że na całe paznokcie kleiłam wodną naklejkę na dość mokry lakier i wyszło jak wyszło.
Pierwsza próba mani nie spodobała mi się ani trochę, więc ją przerobiłam i mamy taki sobie manicure.


Tutaj widać te niedociągnięcia ;/
 To miał być niby gradient... poleciałam po całości... wyszło jak wyszło ;(
Jednak pazurki z czarnymi ćwiekami prezentują się dość sympatycznie.

Machnęłam bazę brokatową na to ćwieki i top dla utrwalenia. Za nim pokryłam wszystko topem, ćwieki nakleiłam na wilgotny lakier, dzięki temu będą się mocno trzymać, warstwa topu nabłyszczającego daję im jeszcze lepszą przyczepność. Mamy pewność, że szybko nic nie odleci.
Ćwieki są łatwe do użycia elegancko się prezentują. kolor czarny daje im uniwersalności, będą pasowały nie do jednej stylizacji.
Naklejki wiadomo już, że to łatwy i szybki sposób na efektywny mani, gdy mamy mało czasu ale nie tylko.


Jakie lakiery użyłam do zdobienia?

Vipera Polka top z brokatem , 64
Mistero Milano, Hot Gossip 
Indigo 



Jak Wam się podoba? Chyba aż tak tragicznie nie jest ;)
Mimo wszystko spodobało mi się takie czerwone mani.

Dziękuje 

Edbeauty


za możliwość testowania naklejek i ćwieków :)

Do miłego!




20 komentarzy:

  1. Albo wyglądają jak truskaweczki albo jak arbuz :) nie mogę się zdecydować, który owoc bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z ćwiekami super wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz, jutro będzie lepiej :)

      Usuń
  4. Te z ćwiekami faktycznie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tej cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie wyglądają paznokcie w wersji z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszło. Ja jednak nie mam cierpliwości na taką zabawę. Idę na łatwiznę i maziam pazury jednym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) Co Wy wszyscy z tą cierpliwością ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie się to wszystko razem prezentuje, ćwieki wyglądają super na tej czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...