wtorek, 29 września 2015

Cudowny Golden Rose Rich Colour 08 I Szalone Sowy

Hej,
 dziś ostatnie zdobienie w tym miesiącu. 
Trochę szalone. Kolor, który wiedziałam, że muszę mieć. Nie próżnując kupiłam.

Golden Rose Rich Colour 08

Samego kolor to piękny, neonowy róż. Jak ja takie lubię. 
Szkoda, że trzeba nakładać kilka warstw, by efekt był intensywny. 
Ale pal licho warstwy...efekt jest powalający. Na szczęście dość szybko schnie. 



 Sam kolor jest śliczny ale nie... musiała coś dodać od siebie. Padło na stemple.... sowy i to takie zwariowane. Położyłam je dość nietypowo, bo każdą inaczej :))
Czasem tak mam, że jak bardzo ale to bardzo podoba mi się lakier, muszę nim szybko pomalować, najchętniej od razu :D 
Tak było i teraz.


 Top trochę rozmazał mi wzór, brakło mi czasu na poprawki... 
Ekspresowy post.


Miłego wtorku!

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) spodobał mi się jak go tylko zobaczyłam.

      Usuń
  2. Piękny kolor ;) I sówki przeurocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kupię nowy lakier to zawsze maluje nim paznokcie:D A jak mam świeże mani to chociaż małego paznokcia bez względu na to czy pasuje czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor lakieru ale jak dla mnie to na lato. Mani z sówkami bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię nawet jesienią czy zimą zaszaleć.

      Usuń
  5. Cudny roz
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor tego lakieru jest znakomity :) bardzo wakacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zdecydowanie Hellokittowy kolorek :D Byłam niedobra i nominowałam Cię do Liebster Award :D szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor ! a te sowy - świetne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe ja też od strzała maluję pazury nowym lakierem xD I tak prawie codziennie zmieniam lakier xD Czasem nawet najbardziej czasochłonne pazury zmyję zaraz po zrobieniu zdjęć xD Takie głupotki xD Lakier jest piękny, pewnie gdybym go zobaczyła u siebie w GR to bym go kupiła ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę mamy to samo. ostatnio malowałam pazury na konkurs, po ty by machnąć foto i do zmycia ;( szkoda trochę było.

      Usuń
  10. ale piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauroczyłaś mnie tym różem - jest magiczny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super róż ;)! ja mam jeden taki lakier,który kupiłam ale pomaluje nim dopiero wtedy,kiedy będą odpowiednio długie ;) taka motywacja haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery Golden Rose bardzo lubię, nie tylko za piękne kolory ale również za jakość.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście uwielbiam ten odcień :D
    Sowy na paznokciach też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sam w sobie kolor nie przypadł mi do gustu, bo nie przepadam za różem, ale te sowy są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor faktycznie rewelacyjny, a sowki przesliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jest piękny! Takie kolory to codziennie noszę przez wakacje ;) W jesień i zimę też zdarza mi się po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie prezentuje się ten kolor i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor super :D świetnie wygląda jako baza pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go i rzeczywiście jest suuuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdobienie super!!! Takie wesołe!!! Idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny ten kolor! uwielbiam takie intensywne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...