wtorek, 8 września 2015

Blobbicure, fioletowo na całego!

Witam, 
jak obiecałam dnia wczorajszego dziś fioletowe róże.
Tak mi się spodobały, że musiałam zrobić z nimi stylizację.
Dodatkowo zachwycona Blobbicure na blogach innych dziewczyn, że też zachciałam je mieć.


To zdobienie bardziej mi się podoba, niż wczorajsze, 
dawno i fioletu nie było ;)
Kilka słów o Blobbicure... są to kropelki lakieru puszczane ma mokry lakier, oba musza być dość płynne. Reszta robi się sama. Fajnie same się rozpływają. Daje to efekt wtopienia, czy nie są fajniejsze te bąble niż standardowe kropki?
Oj czuję, że często będą u mnie gościły ;)



Naklejki plus kilka lakierów i mamy ciekawy mani.


Na fotce:
Wibo Extreme Nails , 25
L'oreal Color Rich, 508
MySecret, Lavender,207
Golden Rose, Top Coat, Mega Shine


Tym razem jestem zadowolona. Różyczki są słodkie i efektowne, na białym tle wyglądają idealnie.




Owad nie ucierpiał podczas sesji , ja również. :D 





Skąd takie świetne naklejki wodne? Oczywiście Edbeuty ;) 
Dziękuję!




38 komentarzy:

  1. Nie miałabym chyba do tego cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani...tym bardziej, że uwielbiam kolor fioletowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zjawiskowo wyszło, przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka myślałam, że ta jedna różyczka z listkami to głowa kotka ;) ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę przypomina kota na pierwszy rzut oka :) Dziękuje.

      Usuń
  5. Przepiękne, szczególnie na białych... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzysz mi się z ślicznymi jesiennym wrzosikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropeczki rzeczywiście pięknie się rozpływają, śliczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauroczyłam się nimi, będą częściej.

      Usuń
  8. Świetnie to wygląda!
    Bardzo lubiłam kiedyś nosić fiolet na paznokciach. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądaą przepięknie - ja jestem totalną amatorką jeśli chodzi o malowanie paznokci, zazdroszczę talentu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakas specjalnie wyszkolona nie jestem ;) Dziękuje.

      Usuń
  10. Jestes mega utalentowana! Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuje, teraz się zarumieniłam.

      Usuń
  11. Kochana piękny efekt uzyskałaś, a naklejki są świetnie i ekstra się na Twoich pazurkach prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moja kolorystyka ale zdobienie wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super mani, te naklejki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...