wtorek, 11 sierpnia 2015

SugarNail by Oriflame odcień Blue

Hej!!!
Jak znosicie upały? My jakoś dajemy radę. 
Dziś pokażę Wam mój dość dawny zakup, który doczekał się swojej premiery.
Zapraszam
Kupiłam dwa odcienie ten piękny niebieski odcień oraz zielony. Niebieski miał być fioletem, pomyliłam numerki i mam tego cudaka- nie żałuję.
Jest to głęboki kobaltowy, który w słońcu lekko zmienia kolor. 
Piasek jakich wiele, chociaż Oriflame nazwało go cukrem, tak dla odmiany.

Maluję się nim łatwo, szybko schnie, szybko znika z płytki... na drugi dzień już miałam odpryski. 
Zaletą piaskowych lakierów jest to, że każdy ubytek można łatwo zamalować.
Minus jedynie to,  zmywanie... chociaż od kiedy  mam bazę Pell Of jest o wiele łatwiej.




Znów zauroczył mnie niebieski kolor, a niby ich nie lubię :D
Tylko jak nie polubić słodziaka.

Miałam w planach coś innego, jakoś samo wyszło.
Grecki motyw nie do końca udany, wybaczcie. Ciężko było mi malować na tej fakturze lakieru. 
Oczywiście Kuba, mój osobisty stylista wszystko nadzorował :D
Wiec wiecie, na szczęście obyło się bez strat lakierowych.




Mam nadzieję, że aż tak tragicznie to nie wygląda ;)

Miłego Dnia, buziaki 


58 komentarzy:

  1. Obserwuje. Świetny kolor! Nie wiedzialam ze oriflame ma taki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawił się chyba w kwietniowym katalogu.

      Usuń
  2. Kolor ideał! Tylko denerwuje mnie zmywanie takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier ! My już padamy powoli i to tego jeszcze chore i na antybiotykach z córa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.... zdrowia, nie ma nic gorszego gdy choroba dopada w upały ;/

      Usuń
  4. Wow! Co za kolorek ;D Z bielą idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, oj tak miałam inny plan no ale :D

      Usuń
  5. Mnie się podoba, kolor bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor jest hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, taki elektryzujący. Niestety ja nie przepadam za lakierami o piaskowym wykończeniu, a i w takim kolorze raczej niezbyt dobrze bym się czuła.
    Ale u innych bardzo mi się takie kolory podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) każdy lubi cos innego, czasem warto siię przełamać :)

      Usuń
  8. obserwuje :)

    Pozdrawiam
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy kolor, taki pozostający w pamięci :) zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor, paznokcie piękne a grecki wzór perfekcyjny. Aż trudno uwierzyć ze malowany odręcznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj taki perfekcyjny to on nie jest ale bardzo mi miło, że tak uważasz.

      Usuń
  12. Śliczny odcień! GR Holiday - jest tam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier bardzo ładnie wygląda na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwację, my już, czekamy na Ciebie:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu kolorek idealny dla blondynek, ale jest cudny :) Brawo dla Ciebie za heroiczną walkę z wzorkiem na tak trudnym podłożu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bohaterem.... takim małym :D
      Nie tylko dla blondynek, całkiem mi z im do twarzy :D

      Usuń
  16. Cudny odcień, nie mogłam się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło pięknie :) Jak zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek.ps. jakie masz już długie pazurki:))zazdroszczę, mnie się ostatnio bardzo łamią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj sama ostatnio to przerabiałam ;/

      Usuń
  19. Kolor bajeczny - nie można od niego oderwać wzroku:). A odpryski...a niech tam, ważne że pięknie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam nad tym kolorem, ale koniec końców wzięłam pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolorek i śliczne mani, bardzo mi się podoba ten grecki wzór <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...