czwartek, 20 sierpnia 2015

ShinyBox Sierpnień 2015

Witam dziś znów pudełkowo :D 
Obiecuję dzisiejszy Shiny, zapowiedź Joy i koniec... na ten miesiąc :D
 Ale Was maltretuje nimi.
 Moja mania pudełkowa jest w stopniu średnim, kusiły mnie jeszcze dwa z inspired by, nie uległam pokusie. 
Czyli aż tak źle nie jest. To zapraszam na oglądanie zawartości sierpniowego Shiny.

Mimo, że nie dostałam emaila że paczka już jedzie, dziś zadzwonił kurier.... głuchy telefon. Pech po całości, nie dość że aparat padł to jeszcze telefon. Szczęście, że mama była i miałam jak Panu oddzwonić i wytłumaczyć drogę, którą i tak pomylił :D 
Pojechał nie tam gdzie trzeba, ci co wiedzą gdzie mieszkam, mogą potwierdzić, że odwiedzenie mnie pierwszy raz kończy się masą telefonów "JAk dojechać? Gdzie teraz? Tu jestem....a za daleko  co teraz?" :D
Ja już zdążyłam się do tego przyzwyczaić. 
Stali kurierzy, to już wiedzą nawet, że jak mnie nie ma gdzie mogę być czy u kogo zostawić paczkę. Ten był nowy. Wyrozumiały i z poczuciem humoru, dzięki Bogu. 
Jako nawigacja wytłumaczyłam mu drogę i resztę dojazdów do kogo ma dojechać ;)
Odebrałam swoją paczuchę i szybko za otwieranie.




Taka różowa, flamingowa paczka mnie powitała:

Szata graficzna jest boska i taka romantyczna, środek już mniej :D


Jak zawsze w pudełku bonu rabatowe, próbka kremy BB od Skin79, zielnik Sylveco.

To po kolei, zacznę od tego co najbardziej cieszy.

W końcu go mam, chciałam z Joyboxa, brakło więc teraz trafiłam olej lniany Makosh, pełnowymiarowy.
 100 ml / 45, 00 złotych 

 Pomyślałam znowu krem do rąk, jeszcze nie zużyłam limonkowo-miętowego?! Ten jest równie fajny! Zapach, konstystencja, nie tłusty, szybko się wchłania. 
75 g / 12 złotych

  Tutaj tez powtórka, micel? kolejny?! Ale nie byle jaki bo Sylveco, naczytałam się o nim wiele dobrego, więc fajnie że jest.
200 ml / 18,40 złotych

 Maseczka regenerująca na noc. Pierwsze moje skojarzenie, maska na noc... taaa... mąż mnie wyśmieje. lubię maseczki i to daje jej na plus.
30 ml / 75,00 zlotych

Lakier do paznokci, Silcare może kolor nie udany bo jest totalnie marchewkowy! Jeszcze takiego nie mam. Zobaczymy.
9 ml / 6,99 złotych

Na koniec plus i minus! Próbka azjatyckiego kremu BB Skin 79, szkoda że nie pełnowymiarowy produkt ;(
Na minus tatuaże Silvertattoo, lato się kończy, wakacje tym bardziej po co mi one? 

Podsumowując ogólnie podoba mi się to sierpniowe pudełko, nie licząc tych tatuaży.
Jednak i tak na plus.

Miłego!





42 komentarze:

  1. Całkiem fajna zawartość.
    Ostatnio kupiłam Avanti - był z lakierem Silcare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie same gole gazety, a do dużego miasta specjalnie po dodatek nie pojadę :D

      Usuń
  2. zawartość całkiem niezła wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezłe to pudełko- szkoda faktycznie że ten krem bb nie jest pełnowymiarowy, ale zawsze przynajmniej sprawdzisz, jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się jedyne pudełko :D na szczęście zrezygnowałam ze subskrypcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam sobie kupić to pudełko, myślałam że jego zawartość będzie lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość na plus :) w ostatnich msc gorzej było :))

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm... patrząc po zawartości chyba jednak się złamię i zamówię ;p - chociażby dlatego oleju lnianego się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze czekam na moje pudełko ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta zawartośc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm, mnie chyba też by przypadło do gustu takie pudełko (oczywiście, z wyjątkiem tatuaży :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 pierwsze produkty które pokazałaś tez by mnie bardzo ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalejesz z tymi pudełkami :D W sumie zawartość mi się podoba, szczególnie pierwsze 4 kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szaleję, jedank już koniec w tym miesiącu ;)

      Usuń
  14. Zawartość całkiem zadowalająca :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci koloru tego lakieru. Ja dostałam fioletowy, a nie jest to barwa goszcząca na moich paznokciach często, o ile w ogóle... Ale ogólnie z pudełeczka jestem zadowolona i również najbardziej cieszę się z oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba jestem uprzedzona co do takich pudełek...nie bardzo mnie przekonują.
    Jedynie pudełko Paese w miarę mnie zaciekawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem zadowolona, tatuaże porażka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupiłam i się cieszę. Nie zachwyciło mnie to pudełko. Kolejny lakier nie jest mi potrzebny :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w tym miesiącu nie zamawiałam, a szkoda jak się okazuje. Jestem bardzo ciekawa tej maseczki, wiec wez ją na pierwszy ogień i dziel się wrażeniami:)
    Przyjemnego upiększania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem przyjemna zawartość pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba nie byłabym zadowolona z tego pudełeczka :P Dlatego nigdy żadnego nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czaję się na joybox ale zdrażnili mnie, bo wysyłka jest tylko kurierem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się bardzo podobała zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...