środa, 12 sierpnia 2015

Mój Paese box

Witam, 
jak wiecie mania pudełek mi nie przechodzi, a wręcz przeciwnie. Gdy zobaczyłam, że Paese ruszyło ze swoimi boxsami nie mogłam nie skorzystać.
 Takim sposobem, małe, eleganckie pudełeczko zawitało do mnie. Co kryło wnętrze? 
Zapraszam do czytania, oglądania oraz komentowania.




Markę znam świetnie już od dawna, byłam nawet konsultantką i bawiłam się w zmawianie dla siebie i znajomych. Wiele osób polubiło te kosmetyki, jednak ja chyba najbardziej.

Akcja ruszyła 6go sierpnia, dowiedziałam się o niej z fb, szybko prześledziłam inne social media i zamówiłam, a za dwa dni pudełko już było u mnie. Byłam pozytywnie zaskoczona, że tak szybko i sprawnie to przebiega. Nie czeka się miesiąca albo i dłużej za swoim boxem. Super

W pudelku znajdziemy 7 pełnowymiarowych kosmetyków, jeden minus taki, że nie wiemy co nam się trafi.
Gdyby ktoś chciał się skusić, zapraszam.




Za super cenę 39 złotych, w tym już wliczona przesyłka mamy aż 7 kosmetyków

Wraz z pudelkiem jako dodatek lektura do poczytania. 

Nie przedłużając już Wam pokazuję co znalazłam w środku:



Wyszłam na plus i to duży, jeden nie trafiony kosmetyk w postaci podkładu( za jasny) otrzyma go moja znajoma, która kryję się na blogu pod anonimem ;)

Mały bilans pudełka, co mi odpowiada, a co nie.

Specjalistyczny podkład pielęgnacyjny matujący, cena w sklepie 45,00 zł  -

Róż z olejem arganowym, cena: 19,90 zł  +

Błyszczyk holiday dreams, cena: ok 20 zł +

Mascara Adore, cena: 29,90 zł +

Kredka do oczu, cena: 10,90 zł +

Mineralny puder sypki, Słońce Egiptu, na niego czaiłam się od dawna- to mam ;) Cena: 45,00 zl +

Terapia witaminowa do paznokci, mimo że liczyłam na kolorowy lakier, ciesze się bo moja odżywka Essie już jest na wykończeniu. Cena: 17,90 zł +

Tym o to sposobem moje pudełko kupione za 39 złotych ma wartość 190
Akcja na wielki plus!



Gdzieś w głowie przebiega mi myśl, by zamówić jeszcze jedno. Zobaczymy, nie trafione produkty można podarować jako prezent.

Jak Wam się podoba? Ktoś się skusił?

Miłego Dnia!





57 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że znowu w Paese ruszyła ta akcja z pudełkami. Fajna sprawa! Szkoda tylko, że nie można mieć większego wpływu na kolorystykę produktów, albo chociaż zasugerować, jakich odcieni się używa. Dobrze, że jesteś zadowolona z tego pudełka, a wartość rzeczywiście na wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż taki mały minus, mimo wszystko się opłaca za taką cenę.

      Usuń
  2. Wow, super. Nie ma już tych pudełek? :D gdyby nie fakt, że mam pełno kolorówki to bym oszalała, że nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakimś cudem nigdy nie miałam nic z Paese :O Ale nawet bogata zawartość tego pudła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawartość, kusisz jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż poradzę ;) Nie martw się podkład jest Twój :)

      Usuń
    2. Fantastycznie :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne pudełko. Wielkim plusem byłaby możliwość wybrania kolorów ale może firma jeszcze na to wpadnie :-). Miałam kiedyś kilka produktów Paese i byłam z nich całkiem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie taka możliwość, chociaż tak pudełka losowo szybko do nas dociera.

      Usuń
    2. To fakt ale jednak ja osobiście wolałabym dłużej poczekać na pudełko a dostać te kolory które chcę :-). Heh strasznie wymagająca jestem ;p

      Usuń
    3. Było by idealnie aby tak było ;) Każdy ma swoje zachcianki :D

      Usuń
  6. sporo tego i fajne to wygląda, ja jeszcze nie miałam nic z paese :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie można wybrać odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olaboga ja chcę takie pudełeczko, nawet nie miałam pojęcia, że Paese ma coś takiego w ofercie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, co nie? Zamawiaj i ciesz się ze swoich skarbów :)

      Usuń
  9. Ale fajna zawartość Ci się trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetne to pudełko i tylko pozazdrościć takiej zawartości, zwłaszcza jak mówisz, że finansowo bardzo się opłacało

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pudełko:) chętnie bym takie przygarnęła:) dzięki za odwiedziny również obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny box, chyba się skuszę jeśli tylko jest jeszcze dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że jest, oferta do końca sierpnia.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. zgadza się, żaden cenowo tak nie wygląda, z taką zawartością

      Usuń
  14. Finansowo może i spoko, ale lubię wiedzieć, na co wydaję pieniądze a takie randomowe kolory to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba przyznać, że zawartość jest super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż poszperałabym w takim pudełeczku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze wyszło cenowo, dość dużo kosmetyków, jestem ciekawa jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeny takie cudo! Ja muszę je mieć :D ja tak jak Ty jestem ogromną boxmaniaczką ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to jestesmy dwie, myślałam że ja tylko taka :D

      Usuń
  19. Świetne pudełko, bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że cena też nie jest jakaś wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że wrócili do lakierowych boxów. Na takie lakierowe bym się napisała. A poki co będe wierna JoyBox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama na lakierowe byłabym chętna ;)

      Usuń
    2. Ciekawe czemu je wycofali? :(

      Usuń
    3. Może jeszcze się pojawią 😊 Mam taką nadzieje.

      Usuń
  21. Faktycznie opłaca się taka zawartość za taką cenę...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa, też bym chciała zamówić pudełeczko, ale w chwili obecnej prowadzę zaawansowany tryb oszczędnościowy, jeśli chodzi o zakupy kosmetyków, więc nie mogę :( Naprawdę udana zawartość, a cena pudełka w porównaniu do jego zawartości naprawdę rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że będziesz miała okazję jeszcze kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zawartość. Z niecierpliwością czekam na swój box.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne produkty, jestem zła na siebie, że nigdy o takich rzeczach nie wiem -_-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...