piątek, 14 sierpnia 2015

Lakier od BPS Shimmer Starry Sky Polish Nail Art Peel Off

Hejka, weekend się zbliża, słońce przygrzewa - lato w pełni, trzeba korzystać ile się da, bo już niedługo skończy się ta błogość. 
Mimo, że letni czas, wczoraj owocowy mani, a dziś ciemny. Nie ma czego się bać, brzmi groźnie, a będzie ciekawie- mam taką nadzieję. 
Zapraszam na recenzję magicznego topu od BPS.

MY DEAR

Shimmer Starry Sky Polish Nail Art Peel Off lakier na bazie wody

Zaciekawił mnie bardzo, jest to baza na lakier, dokładnie najlepiej na czarny, chociaż na innych też kiedyś spróbuję jak będzie wyglądał. 
W butelce shimmerowaty w kolorze bordo, na paznokciach okazuję się ma wiele twarzy... niczym 50 Greya :D
W romans z nim się nie wdawałam, po prostu lubimy się.
Więc tak, ma masę kolorowych drobinek, które w słońcu pięknie się mienią różnymi kolorami.
W zacienionym miejscu w zależności od kąta padania światła jest bordo bądź zielonkawy. 

Tutaj w świetle słonecznym, trochę ich widać, na żywo jest ich całe mnóstwo!

Tutaj w mieszkaniu z zielonymi refleksami.

Powiem Wam, że takiego cudaka jeszcze nie miałam.  niby kameleon z holo efektem, mix totalny.
Maluje się łatwo i fajnie, jest taki inny niż standardowy lakier, jest na bazie wody, w dodatku Peel Off czyli nie ma konieczności użycia zmywacza. Szkoda tylko, że nie schodzi w całości, trzeba trochę się z nim "pobawić", na plus zdziera się razem z kolorem bazowym.
Mała buteleczka, o pojemności 6ml
Standardowy pędzelek.

Kupić go możemy za 6,994$ TUTAJ
Dostępne jest 6 kolorów, mój to C96.

Jeśli chcecie można nabyć go taniej 10% dzięki mojej zniżce

Kod Rabatowy






Mnie osobiście efekt bardzo się podoba, lubię takie cudaki.
Ciekawie prezentował by się na takim tle, biały stempel. może kiedyś ;)

Jak Wam się podoba?





49 komentarzy:

  1. Piękny kolor i ten shimmer. Uwielbiam taki efekt...ale preferuję tak mocne odcienie na jesień i zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na jesień będzie idealny, teraz też fajnie sie prezentuję.

      Usuń
  2. Faktycznie niezłe dziwadło :D Takie pazurki na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Halloween będa jak znalazł, do tego trochę dyni :D

      Usuń
  3. No boski.... kameleon pełna gębą.... ślicznie. Zazdroszczę 😣

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier bardzo fajny, ja bym wolała trochę jaśniejszy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaktyka na pazurkach, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj Terri w formie kosmicznej rodem z Matrixa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. P.S przez Ciebie też zamówiłam Paese boxa ;p Ale cena naprawdę baaaardzo kusząca i przyzwoita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nabieram chęci na pudełka shiny inspired.. Przez Twojego bloga haha

      Usuń
  10. No niemożliwy jest ten topik tak magicznie się mieni. Bardzo czarujący efekt. Szkoda, że ja jak pomaluję swoje pazurki na tak ciemny kolor to jakoś tak zwykle niekomfortowo się czuję, a u kogoś to mogłabym patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ciekawy kolor :O obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nietypowy, takie połączenie różnych wykończeń :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Daje bardzo ładny efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście cudak, ale ładny :) Tylko gdyby był trochę bardziej trwały...

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor ma cudny <3 ale peel offy nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne sa te lakiery, ale mnie ta śliwka i fiolet nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh wow this is really gorgeous. I love polishes like this :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor. W sam raz na zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale czad! Marzy mi się taki totalnie benzynowy kameleonik, ale zawsze szkoda kasy na zakup :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...