poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Joybox WERSJA XL, zapowiedź

Jestem, choć ostatnie dni nie były ciekawe, ząbkowanie daję w kość i wysysa resztę energii. 
Tak jak mówiłam w tym miesiącu ostatni raz o pudelkach... dziś mam dla Was zapowiedź kultowego JoyBoxa.
Zapraszam
źródło obrazka: https://www.facebook.com/joyboxpolska/photos/pb.841313189254492.-2207520000.1440444102./994931960559280/?type=1&theater

Kolejna odsłona pudełka uwielbianego przez wiele kobiet już na dniach rusza w Polskę. 
Tym razem nie byle jaka edycja, bo XL w cenie 59 złotych.
Na sam rzut oka cieszy piękne, słodkie, oryginalne pudełko, a co kryje wnętrze?

Sami zobaczcie:


Jak widać na bogato! 
W pudełku będzie zapewnione aż 8 kosmetyków, z pozostałych 11 wybierasz 3 z trzech kategorii, proste.
Wartość tego mega pudła to aż 275 złotych.

Joy to taka alternatywa dla osób nie lubiących niespodzianek. Ja lubię obie wersje wiadomą i ta z nutą nie pewności. 
Tym razem, wyjątkowo nie kupię... chyba że producent wyśle mi samo pudełko, bo ono mnie oczarowało. Co do reszty kosmetyków, większość już mam w sowich zbiorach kosmetycznych, więc po co powielać. Tym samym macie jedno pudełko więcej do zgarnięcia :D

Poprzednia edycja bardziej mi się podobała, była taka ekskluzywna, a ta jest standardowa, mimo tylu kosmetyków. Moim skromnym zdanie szampon H&S mogę kupić wszędzie, rozświetlacz Wibo też szeroko dostępny, wypełniacz ust dostałam w prezencie. Kredkę Mary Kay mam z gratisu, cieni w brązach multum, jedwab do stóp też posiadam ;) Taki średniak, żadnej nowości czy super produktu dla mnie. 





Mimo wszystko zachęcam Was do zakupu, bo cenowo super się opłaca. 
No i najważniejsze premiera rusza:
27 sierpień o godz. 15.00!
wysyłka gratis kurierem DPD!

Zamówić pudelko możecie TUTJ 

Jak podoba Wam się ta edycja?

Miłych snów :*


21 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, że poprzednia była dużo lepsza . CHoć pewnie i tak będę czatować i żyły sobie wyprówać, żeby dostać to cudeńko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że pokazałaś zawartość, bo miałam biec po gazetę :)
    sama jeszcze nie wiem czy zamówię...
    niby fajne, ale wiele z tych kosmetyków znam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion L:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno się nie skuszę bo większość tych kosmetyków już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzedni box bardziej mi podobał. Nad tym nadal się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednie edycje ciekawsze. Produkty dobrze znane...

    OdpowiedzUsuń
  6. O ! Nawet lakiery są ;) i to bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie niewypał, po czerwcowej edycji spodziewałam się czegoś lepszego:(
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wyjątkowo się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta edycja mi się nie podoba, poza tym mam już część produktów, więc odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie kupuję tych pudełek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mogę się zdecydować, nie bardzo mnie przekonuje ta zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad nim, ale z drugiej strony mam jeszcze dużo kosmetyków do zużycia w zapasach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zastanawiam nad nim i w sumie nie wiem czy trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam jeszcze żadnego pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie udało mi się nigdy załapać na tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnia zawartość... no jeszcze zależy kto co tam upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem fajne to pudeleczko bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie probowalam jeszcze takich boxow, ale wygladaja calkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kupić, ale zrezygnowałam z dwóch powodów.
    1 - dostawa kurierem i brak innych opcji...
    2 - kosmetyki których niestety mam pod dostatkiem.

    Może kolejne pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...