sobota, 8 sierpnia 2015

Drożdżowa Maska Do Włosów, Agafi- mój hit!

Witam, żar z nieba, lato w pełni, dziś apogeum upałów- niby.
Kto wczasuję wyleguję się na plaży, ja mam swoją prywatną ;) Basen, zimne napoje czego mi więcej trzeba, gdy zechcę idę do domu odpocząć od słońca.
Miał być post paznokciowy, niestety najpierw muszę go naprawić ;(
Złamany jak to się mówi "przy samej dupie", a może i dalej. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W końcu mam okazję na recenzję! I to nie byle jaką, bo mojej ulubionej maski do włosów.


Drożdżowa Maska Do Włosów Agafii 
stymulująca wzrost włosów. 
Pokuszona postami włosomaniaczek, musiałam ją kupić, no bo jak inaczej. 
Zauroczyła mnie od pierwszego otwarcia, zapach jest piękny. Lekki, słodkawy... można by go skosztować :D
To już moje trzecie albo czwarte opakowanie, zaraziłam nią znajomą- jak zawsze ;)
Podczas ostatnich zakupów nawet nie było takiej ilości w sklepie jak chciałam.

Swoją maskę ale i resztę kosmetyków zamawiam w sklepie:

Skarby Syberii
Lubię ten sklep za to, że na produktach zawsze znajdzie się słowo po polsku, bo jak dla mnie język rosyjski to czarna magia. Na stronie natomiast można więcej dowiedzieć się o produkcie. 
Tak, moje zakupy  zawsze kończą się kartonem kosmetyków! 
Co warto dodać, wszystko jest starannie zapakowane i nigdy jeszcze nic się nie wylało.



Wróćmy do samej maski.

Już wiecie, że uwielbiam ją za zapach. W użyciu jest bardzo łatwa, nakładamy na włosy i po około 2 minutach zmywamy, szybko schodzi z włosów. Po użyciu włosy są bardzo miękkie, lśniące i gładkie, bez problemu da się je rozczesać.

Co z tym  wzrostem? Szybciej rosną? 
 Stosuję masę różnych innych kosmetyków. Olejowanie wpisało się w mój włosowy rytuał, dodatkowo szampony stymulujące wzrost inne maski, olejki na końcówki i cala reszta różnych kosmetyków. Są naturalne jaki i te drogeryjne.  Oszalałam na punkcie swoich włosów. Jedno zauważyła, że dzięki systematyczności i dopasowaniu produktów rosną szybciej, są mocniejsze i bardziej zdrowe. Końcówki się nie rozdwajają, mam gładkie, proste włosy jak kiedyś.
Pojawiło się pełno świeżych włosów, które aktualnie mają może z 8 cm i stercza jak antenki, z przodu jak i z tyłu, śmiesznie to wygląda. 


Konsystencja maski jest jak rzadki budyń i taki kolor tez posiada- budyniu waniliowego. 
Nie wielka ilość pozwala na rozprowadzenie na całych włosach, ja zawsze kładę jej za dużo :P
Jestem od niej uzależniona.
Opakowanie to duży wygodny plastikowy słoik, z którego do końca wyjmiemy resztki produktu.
Pojemność: 300 ml
Cena: standardowo 20,90, aktualnie na stronie sklepu mamy akcję -50% i kupić ją możemy już za 10,45!
Kupić ją można TUTAJ


Od producenta:
Drożdżowa maska to wspaniały sposób na przyspieszenie wzrostu włosów.Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.

Bez PEG i parabenów
• Drożdże piwne (Yeast Extract) – zawierają biotynę (H) oraz witaminę B5 (źródło kwasu pantotenowego),które przywracają włosom sprężystość ,hamują wypadanie włosów i ich siwienie, przyspieszają wzrost
• Sok brzozowy (Betula Alba Juice) – nadaje włosom blasku ,objętości ,wzmacnia je,stymuluje ich porost,a także pomaga usunąć łupież 
• Oman wielki (Inula Helenium  Extract) –działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie 
• Mącznica lekarska (Arctostaphylos Uva Ursi Extract) – równoważy gospodarkę tłuszczową naszej skóry,działa przeciwbakteryjnie i antyseptycznie 
• Ostrosept plamisty (Silybum Marianum Extract) – oprócz działania leczniczego ma działanie pielęgnacyjne i opóźnia efekty starzenia

Oleje z zimnego tłoczenia :
• Olej z kiełków pszenicy ( Triticum Vulgare Germ Oil)- wpływa kondycjonująco na skórę i włosy: kwas linolowy,witamina E, ceramidy posiadaja właściwości nawilżające,ujędrniające i wygładzające,stymuluje mikrokrążenie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV
• Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil)-intensywnie odżywia włosy, wykazuje działanie przeciwzapalne 
• Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica Cone Oil)- bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E oraz witaminy z grupy B. Poprawia kondycje włosów ,wzmacnia je ,przeciwdziała wypadaniu,zwalcza łupież,ogranicza łojotok 
• Olej z owoców dzikiej róży (Rosa canina Fruit Oil)- działa przeciwbakteryjnie, odżywia,nawilża i uelastycznia włosy


SKŁAD
SKŁAD (INCI): Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid


Znacie maskę? Lubicie? Czy wręcz przeciwnie? 
Jest to mój HIT i długo ze mną pozostanie. 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!


42 komentarze:

  1. Niedawno kupiłam tą maseczkę i stosuję ją teraz codziennie na skórę głowy po myciu - duży plus, że nie obciąża. :) Na długość włosów nie próbowałam, tam używam innych masek i odżywek. Mam nadzieję, że spisze się u mnie tak dobrze jak u Ciebie. :) Mnie bardzo męczy i nie podoba się jej zapach, wręcz mnie odrzuca a mam tak baardzo rzadko, oprocz niej tylko odrzuca mnie zapach maski Henna Wax i balsamu brazujacego Lirene :D pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, może zapach nie dla każdego. Pewnie będziesz zadowolona z tej maski, mam jeszcze inną ale o nie niedługo ;)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad tą maską. Mam krótkie włosy przesuszone codziennym myciem i pasuje je jakoś podratowac. Czy maskę nakladasz tylko na włosy czy na skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórę i po długości ;) Spróbuj żałować nie będziesz.

      Usuń
  3. Czytałam o niej kilka razy, sama jeszcze nie miałam. Przy tej promocji ciężko się nie skusić :P. Muszę to poważnie przemyśleć, bo za 10 zł to jak za darmo :D. Mam nadzieję, że jeśli się zdecyduję to też będę taka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, ja chciałam ostatnio 5 sztuk od razu, niestety już nie było tyle :D

      Usuń
  4. U mnie też świetnie się sprawdziła ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska fantastyczna, super, że mi ją pokazałaś. Aktualnie się skończyła ale jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupię jeszcze ie jedną, jak coś to pisz będę niedługo zamawiać :)

      Usuń
    2. ok to będę zainteresowana :)

      Usuń
  6. Ostatnio jest strasznie głośno o tym producencie, jestem coraz bardziej zainteresowana ;)

    Przepraszam, masz może posta o pielęgnacji swoich włosów? Chętnie zaczerpnęłabym odrobinę inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Taki post klecę i nie długo się pojawi ;)

      Usuń
    2. to cudownie, czekam niecierpliwie ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. haha są kosmiczne!! jak już dojdę do siebie pokażę :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ją za działanie i piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW dobrze, że piszesz o tej promocji - zawsze miałam smaka na jakąś Agafii ale jakoś nigdy nie było okazji :) a teraz spróbuję :) Wiem coś na temat zniszczonych włosów i cudu za pomocą olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dziewczyna co jej komentarz jest pode mną jakby co takie samo info zostawiła u mnie i nie zamierza obserwować Twojego bloga (zresztą mojego też nie) i szuka ludzi tylko do obserwowania swojego. Szczerze mówiąc uważam to za nietakt.

      Usuń
    2. Kup i próbuj może znajdziesz swoją perelkę :)
      Dziękuje za info :*

      Usuń
  10. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym wypróbowała jakiegoś produktu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, mam swoich kilku ulubieńców.

      Usuń
  12. nigdy nie miałam, ale chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję kiedyś wypróbować, chociaż narazie używam litrowego Kallosa, więc planuję go najpierw skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu skusić się na jakieś produkt od Babuszki bo nigdy nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i w końcu też napiszę o niej recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie przepadam za maskami do włosówm

    OdpowiedzUsuń
  17. super opinia! Zacheciłaś mnie tą maską i właśnie zamówiłam!
    Dziękuję Ci bardzo.
    U mnie na blogu opinia masła do ciała i peeling do twarzy!
    moze wspolna obserwacja?
    buziaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam masek do włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle pochlebstw się już o niej naczytałam, że nie pozostaje nic innego jak wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...