poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Denko sierpień 2015

Hej, jestem w ostatni dzień wakacji ale udało się.
Aparat nadal nie działa, jednak znalazłam sposób na zdjęcia.
Dziś denkowo.
Zapraszam 
Nie jest znów zbyt bogato, otwieram nowości i ciągle czegoś nowego próbuję.
Mam masę otwartych, na pół zużytych opakowań więc liczę, że kolejny miesiąc będzie bogaty pod względem śmieci.
Sierpień prezentuję się następująco:


Kilka żeli, płyn, maszynka, kulka, tusz i kremy... próbki BB.

Soft Bebuty jak zawsze musi u mnie być, wersja niebieska najfajniejsza, przewija się z miesiąca na miesiąc, ciekawe kiedy się on nam znudzi.
Żel Planeta Organica, zamówiłam z czystej ciekawości ze sklepu Skarby Syberii, bardzo fajny, nie inwazyjny żeli i pachnie tak orbitowo :D Zapach skojarzyłam z różową gumą Orbit ;)
Tutti Frutii, Faromony, cudny, peeling, który umilał mi letnie wieczory i poranki. Mam już kolejny- ten sam.

Jako moich ulubieńców śmiało mogę  wyróżnić:


Venus, maszynka do golenia, ten kosmita jest idealny dla mnie. Czy ktoś wie czy kupię ostrza do niej? Szukam i znaleźć nie mogę ;/

Nivea, kulka anty... Invisible. Kupuje namiętnie od X czasu, w końcu znalazłam ta jedyną. Jest bardzo dobra jako ochrona przed potem i nie brudzi ubrań, zwłaszcza tych czarnych. POLECAM!
VICHY płyn micelarny 3w1, polubiłam go od pierwszego użycia, chętnie zakupię wersję standardowej pojemności. 

TUTTI FRUTTI , idealny umilacz letnich ale nie tylko dni. Super orzeźwiający zapach, peeling idealny.

SKIN79 kremy BB różowy i pomarańczowy, szkoda że tylko próbki. Są idealne dla mnie. Wytrzymują bardzoooo długooo. Nie mogę się zdecydować który lepszy, obie wersje bardzo mi przypadły do gustu, czas na pełnowymiarowe produkty, najlepiej oba. 


To byłoby na tyle, szału nie ma :D Cóż taki miesiąc.

Ogólnie sierpień bardzo szybko przeminął, szkoda. Juto czas szykować stroje galowe i z samego rana biegniemy z chłopakami na rozpoczęcie roku szkolnego.
Chciałam się pochwalić moimi urlopowymi fotkami, niestety młody usunął... jestem wściekła... ale cóż poradzić. 
Jak szalona psytrykałam foty męża telefonem, niczym Azjaci na wycieczkach w europie i klops ;(
Mówi się trudno, szperam, szukam może da się odzyskać.

W między czasie było ząbkowanie wersja HARD! Coś w rodzaju grypy żołądkowej, mimo wszystko w nowy miesiąc wchodzimy pewnym, zdrowym krokiem, tego samego życzę WAM!

Do miłego!




16 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się końcówkami do niej jeszcze...
    A denko całkiem fajne Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tymi kremami skin 79 czy któryś jest do cery mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo kusi ta maszynka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie polubiłam z kulką Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszynka faktycznie jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hard ząbkowanie? O matko :O ;D
    Planeta Organica - mam balsam - fakt, ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich kosmetyków miałam (mam) Nivea, bardzo fajnie sięsprawdzał, ale zostawiłam u rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że napisałaś, że maszynka się dobrze sprawuje ;) Wygląda na naprawdę dobrą, ja sama byłam jej ciekawa i szukałam opinii na jej temat- teraz widzę, że warto ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko ten peeling do ciała :) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko peeling z farmony bardzo je lubię, zastanawiam się czy tą maszynkę tak dobrze się używa? bo dla mnie jest jakoś dziwnie mała , chyba że tylko na zdjęciu tak wyszła ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam końcówki w rossku - niestety cena zabija - 50zł .... Oj... za zdjęcia też bym zabiła...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Venus i też szukałam ostrzy :D. Nie udało mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie widziałam tych ostrzy :/ tylko samą maszynkę w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie właśnie kremy BB ze Skin79 niepodpasowały, a z innych firm jedynie Missha ma mój odcień #13 ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam kulkę z niwea. Jest super!!
    Maszynkę gilette też mam ;) Jak znajdziesz ostrza daj znać. Ja mam w planach dopiero zacząć szukać.
    A TF zamierzam też w końcu kupić, bo widzę że są w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne produkty, kremy BB chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...