piątek, 7 sierpnia 2015

Denko Lipca 2015 + paczka od EDbeauty

Witam Was, w słoneczny letni dzień :)
Dziś przygotowałam dla Was post denkowy.
Zapraszam



Wyjątkowo nie ma tego dużo, gdy taki upał sięgam po minim kosmetyków.
Oczywiście balsamy, kremy, olejki to używam mam tyle na otwieranych i nigdy ich nie kończę :D Mam jakiś nowy i muszę go koniecznie wypróbować, a później męczę bardzo długo.


Tak prezentuję się moje skromne denko :)

Żel ISANA edycja limitowana, bardzo polubiłam ten żel za piękny wiśniowy zapach, galaretkowata konsystencja- zazwyczaj wole kremowe, jednak tutaj bardzo mi odpowiada.  Kupiłam w promocji za 3 złote, cena super, produkt również. Jak tylko spotkam kupię kolejny... może od razu kilka.POLECAM! 

Żel peelingujący DOVE kremowy, minimalnie peelingujący... jak dla mnie to żel, za drobne te ścieraki. Zapach typowy dla marki, klasyczny jak reszta ich produktów. Miałam go z pudełka Shiny.  Może kupię.

Żel BeBeuty SOFT nasz ulubiony ze wszystkich wariantów zapachowych, bardzo kremowy, ładny zapach, dobrze się pieni i myję. Kupuje go zawsze będąc w Biedronce. Cena 4,40. POLECAM!

Żel do mycia twarzy BIOLAVEN, po pierwszych trzech użyciach nie polubiliśmy się... dałam mu drugą szansę i okazał się bardzo fajnym środkiem do mycia twarzy. Może darował by sobie szczypanie w oczy :P przecież go polubiłam.
 Gdy już poczułam do niego miętę, moje latorośle postanowiły zużyć resztę- pół butelki, jako płyn do kąpieli! Był, nie ma, płakać nie będę. Miałam go z pudelka Shiny. 

Woda toaletowa DAVIDOFF COOL WATER uwielbiam ten zapach od zawsze, na lato idealny, lekki i świeży. Moja butelka 100 ml skończyła się trochę za szybko, upolowałam w Naturze za 60zl, normalnie około 100 złotych. Chyba nie ma osoby, która ich nie zna :D Nawet nie drażnią mojej znajomej, która zawsze mnie krytykuję za ostre zapachy :D Cóż nie każdy ALIENA czy ANGELA lubi, ja uwielbiam je również :)

Woda toaletowa LET'S LOVE UNITED COLORS OF BENETTON słodkawy, świeży zapach, na letnią wakacyjną imprezę idealny ale nie tylko. Polubiłam ten zapach, może znów je kupię za cenę 20 złotych :P  promocje w Naturze na zapachy są często. Mężowi sprawiłam wersję większą i oczywiście dla mężczyzn :)

Takie moje mini denko.
Pozwolę sobie wtrącić dzisiejszą przesyłkę.
Takie cuda otrzymałam w ramach współpracy :)
Mam ręce pełne pracy.



Mam trochę zaległości, ostatnio wzięłam się za nadrabianie... na łące, wśród natury lepiej idzie... szło idealnie..aż przypadkowo wcisnęłam nie to i skasowałam. To trzeba mieć pecha! Moja komórka doprowadza mnie do szału.
Kolejne dni też nie lepsze, dziś ożyłam, nawet opuchlizna z twarzy schodzi :D Nie, nie mąż mnie nie bije- broń Boże... Ząb! Życzcie mi abym szybo wróciła 100% do sił.
Starty są dość liczne potłuczona szklanka, talerz, wysypane mleko dla Kuby i takie tam...
wrrr... ale żyję :)

Miłego Wieczoru!


32 komentarze:

  1. żel z Biedronki również bardzo lubię, i powrotu do sił życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żel Isana ma/miał śliczne opakowanie :D a rzeczy ze współpracy są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie skromne to dwnko ;) ten żel do mycia twarzy też polubiłam ;)
    Powrotu do sił, problemy z zębami to najgorsze co może być, sama wciaz mam jakieś n z nimi problemy
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Davidoffa, jest świeży. Perfum Muglera nie lubię. Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy je lubi, jedni kochają inni nie cierpią, dziękuje.

      Usuń
  5. Cool Water lubię w wersji męskiej ;) A Let's Love też kiedyś kupiłam w Naturze za 20 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można coś fajnego kupi c za grosze.

      Usuń
  6. współczuje zęba to najgrosze co moze bolec i puchnać:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wspolczuje kochana, zabek to nic milego
    Swietne produkty a Davidoffa tez bardzo lubie.
    Gratuluje wspolpracy i juz czekam na Twoje zdobienia :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana trzymaj się!!! Wiem że ta pogoda dobija i mnie też. Najbardziej drażni, że lakiery nie chcą schnąć :(

    Czekam na dokładną zawartoś paczki :)

    A z denka nie znam niestety nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. Davidoff Cool Water mam w planach wypróbować, bo jestem ciekawa jak pachnie, i domyślam się, że ten mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubię ten żel z Bebeauty :-) zapach mnie również zauroczył :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię żel pod prysznic z biedronki, jedno opakowanie kupiłam nawet wczoraj:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie iwem od czego zacząć. Wiem, najpierw naprawa paznokcia :)

      Usuń
  13. A latorośle przynajmniej zadowolone były z użycia biolaven jako płynu do kąpieli? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im nie robi różnicy co, byle piana była :D przy okazji poszło pół szamponu i żel... ale co tam :D

      Usuń
  14. ciekawi mnie ten zel Biolaven :) Latorośle miały pachnącą kąpiel :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jest jakaś limitowana edycja żeli z Isany nie potrafię przejść obojętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne denko. Żele pod prysznic BeBeauty również bardzo lubię. Wodę Davidoff miałam dawno temu..w sumie to już zapomniałam jak pachnie więc przy najbliższej okazji pobytu w drogerii muszę ją "wąchnąć". Życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy z edbeauty- na pewno będziesz zadowolona z ich produktów, bo są super;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...