środa, 19 sierpnia 2015

beGLOSSY FRESH sierpień 2015

Witam Was z  małym opóźnieniem,
jakoś udało mi się przesłać kilka fotek. Kombinacja alpejska ale mam!
Aparat padł, pytanie kabel czy aparat, dzwonie, szukam nikt nie ma kabla do soniacza!
Kupić kabel, a może aparat padł, staruszek już, więc czas na niego.
Zmieniam już temat i pokazuje Wam co skrywało wnętrze pudełka Glossy.
Bardzo fajna letnia, świeża grafika pudełka- lubię takie.
Spodziewałam się czegoś WOW, samo pudełko o tym mówiło. 
Szczerze? Czuję duży nie dosyt, tragedii nie ma bo nie lubię marudzić. Kupując, wiedziałam na co się piszę.
A więc moja wersja fresh prezentuje się tak:

Ładny, nie wymięty papier, wstążka, w środku wyściółka... to daje wielki plus... brak tego u shiny( jest ale zawsze takie byle jakie, nawet karton tutaj jest mocniejszy)


Po otwarciu poczułam piękny świeży zapach, teraz wiem że to kula Organique.
W pudelku znalazłam
5 produktów.

Tak kula to cudo, zapach roznosi się po całej łazience, nawet mąż zauważył ;) Czas na większe zakupy :)

Mam i poznałam dzięki poprzedniemu Shiny... bardzo polubiłam! 

W życiu by nie kupiła... ale mam i co? Wow mięta po całości, dobrze że lubię takie zapachy i smaki.
Pamiętam kiedy był na nie szał, pierwsze skojarzenie, że to klej haha

Pozytywnie zaskoczona szamponem Aussie, będzie nowy hit? Kto wie.


 Kram pod oczy wersja mini. 


Gdy otworzyłam nie byłam zadowolona... po przespanej nocy i przetestowaniu na szybko, mimo że liczyłam na szał , nie jest źle... wszystko przydatne więc na PLUS ;)
Mały dodatek rabat na Balmi.

Jak Wam się podoba?

Zdjęcia z mojego smartfonika, który ma kiepski aparat ale trochę się postarał ;) 

Aaaa bym zapomniała na facebooku małe rozdanie, kto chętny zapraszam :)





Buziaki
Mam nadzieję do jutra :*



37 komentarzy:

  1. Mam tą samą wersję co Ty i jestem zadowolona . :) Kula do kąpieli tak pięknie pachnie, że mój kuzyn chciał ją zjeść. :D Sama mam ochotę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to nieźle, faktycznie ie jest smakowita :)

      Usuń
  2. Ja mam wersję sweet i po przetestowaniu też jestem zadowolona :) najfajniejsza kula, piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kula jest super, az chce się więcej.

      Usuń
  3. Szata graficzna piękna, produkty też wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam wersję Fresh, ale ja jestem średnio zadowolona. Najbardziej ciekawi mnie chyba krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem SWEET i trafił mi się swetaśny zestaw z balmi ^^ jetem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fresh bardziej mi się podoba od wersji sweet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego kremu pod oczu :) i też uważam że wersja fresh jest lepsza od sweet :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Po małym testowaniu też mi się spodobała.

      Usuń
  10. Ale Ty szalejesz kobieto z tymi pudełkami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszczeze Shiny i zapowiedz joyboxa i na ten miesiąc koniec ;)

      Usuń
  11. z organique i z suchego szamponu z aussie który ma być świetny bym się cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i ja! szampon super, batiste pachną fajne ale ten bardziej mi odpowiada.

      Usuń
  12. O w rozdaniu widzę Burberry - mam go, taki przyjemny zapaszek :)))
    Ten krem pod oczy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zaaplikowany i miło mnie zaskoczył, oczywiście krem.
      Zapach nie dla mnie, lubię burberry ale body ;)

      Usuń
  13. Ciekawe pudełko. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad Carmexem i chyba w końcu się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś miałam też Carmex, fajnie chodził ale mięta mega Mocna :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zawartość i pudełko sliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie zawartość jest średnia, ale kto co woli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sZAŁU nie ma, to fakt, wszystko się przyda, takie uniwersalne.

      Usuń
  17. Ciekawa jestem jak będzie sprawdzał się ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu jestem zadowolona :)

      Usuń
  18. Kula i tuti fruti mi się podobają tylko.

    OdpowiedzUsuń
  19. to moje pierwsze beglossy i tez otrzymałam wersję fresh, w sumie to jestem bardzo zadowolona, kula do kąpieli bardzo pięknie pachnie jedyny ten carmex, którego nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...