czwartek, 13 sierpnia 2015

Arbuzowy zawrót głowy pazurki na orzeźwienie.

Witam kochani, dziś z rana lżej, nocna burza pomogła. 
Mam dla Was arbuzowy post. 
Zapraszam


 Kiedyś już bawiłam się w coś podobnego, owoce na pazurkach są fajne.
Do zdjęć miał być nawet prawdziwy owoc, niestety nie doczekał się sesji zdjęciowej,  zjedliśmy go. W Upalne dni najlepszy arbuz z lodówki. 





Do zdobienia użyłam takiego zestawu.
Wydobyłam resztki życia z białego SH, szkoda bo był idealny, teraz mam Wibo- tylko do śnieżnej bieli mu trochę brakuję. Czas kupić znów Sally Hansen White On, najlepszy.
Malinowy Mistero Milano z JoyBoxa
Czarny Konad 
Zielony Safari
Top Sally Hansen Mega Shine, nie żalowałam go dałam chyba trzy warstwy ;D 



Ktoś chętny na arbuza? Częstujcie się, tylko palce zostawcie mi całe  :D

Czas zrobić mały porządek na blogu, będę aktualizować Blogrolla, kilka blogów zamarło, znalazłam kilka nowych na które chętnie zaglądam, może znajdzie się tam Wasz blog. Kto wie, kuknijcie koniecznie.

Miłego Dnia!


51 komentarzy:

  1. Świetnie to wyszło i apetycznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te arbuzowe paznokcie :) Elegancko je sobie zmalowałaś ;) ja nie jestem zbyt dobra w takie cuda wianki i malowanki, ale popatrzeć zawsze jest miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż takie cudne to nie są ;)

      Usuń
  3. Wyglądają świetnie ah zazdroszcze takich pazurków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pazurki. Ja mam od wczoraj hybrydę na paznokciach którą zrobiłam sobie sama i chyba już nie wrócę do zwykłych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda fajna sprawa, jednak mi za szybko się nudzi :D

      Usuń
    2. A mnie dobija to czekanie aż lakiery wyschnie dlatego pokochałam hybrydę od pierwszego wczorajszego użycia :-).

      Usuń
    3. Napisałam Ci na FB prywatną wiadomość. Daj znać jak odczytasz i odpisz :-)

      Usuń
  5. Ha nie dziwę się, że arbuz nie dotrwał do zdjęć w takie upały to jedna z najlepszych przekąsek. A arbuzek na paznokciach bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, oj zgadzam się najlepsze co może być.

      Usuń
  6. hehe arbuz nie doczekał, został pożarty :D
    ŚLiczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe zabawne wyszły te wzorki arbuzowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne mani na takie ciepłe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam arbuzy, a twoje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie coś nowego, podoba mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa interpretacja mojego ulubionego letniego owocu :) - nie wiem czy nie pożarłabym takich smakowitych pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ;) oj tylko nie za mocno :P

      Usuń
  12. Ale pięknie wyszło :) aż nabrałam ochoty na arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Arbuzy są świetne, ja za arbuzami za bardzo nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne te arbuzy :D aż mi się zachciało zjeść arbuza :D super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. A właśnie przed chwilą zjadłam arbuza :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale uroczy arbuzik! Idealny wzór na lato:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudooooo<33333
    ależ musisz być cierpliwa i kreatywna!!!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę, u mnie też gościł arbuz, ale w zupełnie innej wersji :D Bardzo fajne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię arbuzow, ale zdobienie super!!!
    Ja dostałam piękną brzoskwinie w JB :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszy manicure ever! Pojdę kupić arbuz :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous mani. I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie urocze <3 Aż nabrałam ochoty na arbuza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...