środa, 22 lipca 2015

ShinyBox Lipiec 2015, PERFECT BEAUTY say yes!

Witam, jestem znów.
Trochę mnie nie było, problemy z internetem ;/
Jednak dziś przybywam z postem, a w nim wyczekiwane jak co miesiąc pudełko ShinyBox.
Zapraszam.



Wyjątkowo podoba mi się szata graficzna. Wolę takie nie "twarzowe" jednak to ma coś w sobie.



Szczerze mówiąc po zapowiedziach spodziewałam się czegoś więcej. Efektu WOW nie było, może trochę zniesmaczona... z czasem nabieram na nie ochoty. 
Ciekawią nowe marki, nowe produkty, jednak wielkiej miłości z tego nie będzie. 
 Wnętrze mojego boxa, prezentuję się następująco:


W lipcowej edycji Perfect Beauty____ say yes, znalazło się 7 produktów. 
Były dwie wersje dezodorantu ja trafiłam na Rexonę, druga wersja to Dove. 
Peling Tutti Frutti dostępny był w trzech  wariantach zapachowych, mój to kiwi i karambola.

Prócz dezodorantu i peelingu znalazłam:

Krem Hialuronowy NOREL
Pasata Cukrowa COSMODERMA
Kerem do opalania ETRE BELLE 
Sztyft Ochronny SILCATIL
Krem odżywczy SHEFOOT


Wszystkie kosmetyki z pewnością się przydadzą. 
Mimo to głośnego "TAK" wypowiedzieć nie mogę.
Tak już jest, jedne pudełka są bardziej udane, inne mniej.
 Mnie odpowiada, jednak wielkiego szału nie ma, wyobrażałam sobie całkiem inne produkty.
Część będzie zadowolona, inni nie... taka natura.
Mimo to lubię dostawać te pudelka, zawsze coś nowego do testowania :)

Podoba się Wam, jesteście zadowoleni?
Miłego Dnia :)






18 komentarzy:

  1. Mam podobne odczucia... Taki tam średniak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pudełko nie zachwyciło.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic ciekawego nie widzę w środku może tylko ten peeling by mi się przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość przyjemna. Mam ten krem do stóp SheFoot, nawet robiłam jego recenzję ;) Bardzo fajny.
    Szkoda, że ten krem do opalania nie jest pełnowymiarowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuje kremu do opalania bo pewnie nie wykorzystam go... brak czasu na opalanie :D

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie pasta cukrowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie zaciekawiła, pierwsze podejście mam za sobą i klapa po całości :D

      Usuń
  6. Ja czekam na pudelko Joy bo tylko one mi sie zawsze podobaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko nie powaliło mnie na kolana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby wszystko się przyda, ale jakiś niedosyt pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...