czwartek, 23 lipca 2015

Róże i neonowy Models Own- moja nowa miłość!

Witam, jestem i dziś, powróciłam chyba na dobre. 
Jak powrót to coś wyjątkowego, dziś post paznokciowy.
Róże i mój wygrany neonowy Models Own, który pokochałam jak tylko go zobaczyłam. 
Zapraszam.



Bez zbędnej paplaniny pokazuję co zmalowałam.


Zmalowałam? Róże to płytka, trochę pękającego lakieru i błyszczącego topu. Z połyskiem i efektownie, lakier bazowy jest matowy, ja wolę go na błysk.




Uwielbiam kwiaty, zwłaszcza róże- na insta zresztą widać ich wile ;)



Jak się podobają moje pazurki?

Miłego Dnia!




63 komentarze:

  1. Bardzo się podobają. Świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mani super, kolor genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Który to Models? mam Bikini
    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnalazłam oznaczenie i pisze flip-flop :D

      Usuń
  4. Ale śliczne mani! :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne ! :) Świetne to połączenie róż i pękającego lakieru , bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam,że same róże to za dużo.

      Usuń
  7. MO jest obłędny!!!

    Zdobienie wyszlo czadowo!!!

    Rany jak ja dawno nie używalam lakierow pękających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tezo wygrzebałam go z szafy.
      Dzięki :)

      Usuń
  8. Piękne "modelka " i super różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, noszę go i wcale się nie nudzi :)

      Usuń
  9. Przepiękne zdobienie! Chyba moje ulubione z wszystkich Twoich <3 Bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chyba też, efekt końcowy pierwsze raz zadowoliił mnie w 100% :)

      Usuń
  10. Wow, ta róża jest niesamowita, zresztą jak całe zdobienie. Ps. dobrze, że wróciłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że ktoś na mnie czeka :)

      Usuń
  11. Ta modeleczka to moje marzenie.... :D a pazurki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm ja bym dała mnie pstrokate tło dla tych róż, ale to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, jednak zostało tak i nie żałuję.

      Usuń
  13. Przepiękne sa te paznokcie :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuje. ciesze się , że się podoba.

      Usuń
  15. Super wyszło Ci to mani :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie full wypas :)

    Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię neonki a zdobienie super!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie, choć jak dla mnie za dużo się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego, ja lubię gdy się dużo dzieje.

      Usuń
  19. Różyczki same w sobie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na płytce tak ładnie nie wyglądała ;)

      Usuń
  20. Piękne :) zazdroszczę zdolności :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Róże są prześliczne! Dla mnie to czarna magia :) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

  22. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa, bardzo mnie cieszy, że spodobała się Wam moja praca :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne róże, zielony lakier też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł, te róże na neonie świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne różyczki, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...