czwartek, 30 lipca 2015

Joy Box Czerwiec 2015

Witam, dziś znów pudełko... na pocieszenie powiem tylko, że w tym miesiącu- ostatnie :-D
 Wyjątkowo w lipcu skusił lam się na aż trzy. A ile jeszcze jest co mnie ciekawi, taki np chillbox, face&beauty czy każde inne jak to na boxiare przystało.
 Muszę zacząć myśleć co robić z pustymi, bo znajoma też zaczęła kupować :P 
 Widziałam gdzieś na insta świetny pomysł na szafkę z pudełek, może i u mnie takie DIY się pojawi. 
 Przejdźmy do samego kultowego już Boxa Joy!




 Ten jest numerem jeden, wśród wszystkich. Mimo, że znamy jego zawartość chętnych nie brakuję. Chyba większość woli wiedzieć co kupuję. Mamy możliwość wybrania co nam pasuję, a pierwszy dzień sprzedaży to istne polowanie. Adrenalina, szał zakupów i upolowane łupy, która z nas tego nie lubi. Ot cały fenomen Joya.
 Sama z czterech edycji kupiłam trzy, a kwietniowe było prawdziwym hitem. JoyBox to moje ulubione pudełko.
 Czerwcowe posiada piękną wakacyjną szatę graficzną. Wnętrze też bardzo fajne, idealne na lato. Mimo, że kupowałam za drugim podejściem, mam to co chciałam i jestem bardzo zadowolona. Znalazłam już kilka moich ulubieńców.

Co znalazło się w moim pudełku?


"Czwarta odsłona JOY BOXa przynosi wszystko, co może sprawić abyś wyglądała bosko latem. W tej edycji pudełka znajdziesz bogaty wybór produktów pielęgnacyjnych do twarzy, kosmetyków, które zadbają o piękne i opalone ciało. Nie zapomnieliśmy także o makijażu i pielęgnacji włosów. W boxie znajdziesz wiele przydatnych latem gadżetów oraz kilka nowości. Wartość pudełka to nawet 325 zł! Stwórz własne pudełko, którego inni będą Ci zazdrościć."

Wypchane po brzegi, pachnące za sprawą mydła pudełeczko.


AAPodkład AA Make upVenusMultifunkcyjny mus CC 8w1

GilletteGillette Venus Snap


The secret soap storeNaturalne mydło malina z cytrynąRealashOdżywka do rzęsAvebioWygładzająca ambrozja do twarzy "Like a flower"DottoreHydratore krem nawilżający z kwasem migdałowymIsadoraMascara All Day LongMistero MilanoLakier do paznokci Sensuale + gratis
 (brak na zdjęciu)


AnswearKupon rabatowyAustralian GoldBrązujący żel do opalania Próbki i ulotki
A jak wyglądają Wsze boxy? Jeśli je zamówiliście:)




34 komentarze:

  1. Żadnych z tych produktów nie znam :) Ale pudełko wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się opakowanie jak i środek ;)

      Usuń
  2. Wydaje mi się że to najlepsze pudełeczko obecnie dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wybrałam krem z kwasem :). Poza tym bazę z filtrem i świeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczkę miałam w poprzednim pudełku ;)

      Usuń
  6. Oczywiście zamówiłam zupełnie inny wariant - z Yankee Candle, olejkiem jojoba i miniaturkami Kevin Murphy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam miniatury ale już nie było ;/

      Usuń
  7. Mój wrócił do JoyBox i zaczynam mieć obawy czy moje debiuntanckie pudełko do mnie dotrze :(

    Nie mniej to jest pudełko które zawsze mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a co się stało, że wróciło?

      Usuń
    2. Na blogu poswiecilam post tej historii. JB wyslalo 2 pudla z tym samym numerem nadania i oba do nich wrocily.
      No ale dzis juz też sie ciesze swoim pudelkiem :)

      Nie wiesz kiedy kolejna edycja?

      Usuń
    3. a no tak, czytałam wczoraj dopiero ;)
      Dokładnie nie wiem jeszcze, wiem że już była sesja zdjęciowa pudelek ;)
      Kuknij na insta

      Usuń
  8. Aż trzy pudełka ! No to zaszalałaś na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełko, serum do rzęs najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie udało mi sie kupic. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, będzie może jeszcze jakaś wyprzedaż.

      Usuń
  11. Fajne pudełeczko, ciekawa jestem Realasha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zawartość pudełka. Fajnie, że można wybrać samem produkty które chce się przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Avebio i lakier plus tusz do rzęs - moje typy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lakiem mam bardzo ładny, taki malinowy ;D

      Usuń
  14. Nigdy nie zamaiałam Joy boxa i chyba cos fajnego mnie omineło ...musze to nadrobic. A Twoje pudełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne :) Zamawiaj , pewnie niedługo nowa edycja będzie :)

      Usuń
  15. Ja się nie załapałam na to pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To pudełko przydałoby mi się na lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...