środa, 8 lipca 2015

Eklerek, który nie tuczy czyli ECLAIR 48 i AZTECKIE WZORY

Witam, wróciłam. 
Mam nadzieję, że będę już z Wami.
Na powitanie słodki fiolet, który nie ma kalorii czyli lakier
ECLAIR numer 48, zapraszam.


Lubię fiolety ale coś mało ich u mnie, sama nie wiem dlaczego, ten jest bardzo lekkim, letnim kolorem. Bardzo przypadł mi do gustu.


Marka ECLAIR ma bardzo urocze buteleczki, kokardka przy każdym lakierze, dodaje uroku.


Lakier ten mam z pudełka JoyBox, od dawna mnie kusiły jednak zawsze jakieś inne emalie stanęły na drodze by kupić te. Problem rozwiązał mi box.
Taką urocza buteleczkę możemy kupić za 20 złotych.
W asortymencie sklepu znajdziemy całą resztę niezbędnych rzeczy do manicuru. Od fartuszków, pilniki po lakiery hybrydowe- które już mnie bardzo zaciekawiły ;)
Kuknijcie sami KLIK


W butelce znajduję się kremowa emalia, którą gładko się maluje. Szybko schnie, nie smuży.
Ja nosiłam ten mani 3 dni i bez problemu dał radę ;)

Sam kolor jest jasny i delikatny, po nałożeniu topu zyskał na intensywności i lekko się przyciemnił.


Jak zauważyliście na chwilę nie wiem jak długą wróciłam do paznokci w kwadrat :)
Miałam nawet wizję, by je przedłużyć ale mały pomocnik zniszczył mi dwa szablony... i jak 8 pazurków przedłużyć? :D Odrosną same. 




Jak Wam się podoba mój mani?

Trochę ogłoszeń... nie było mnie, nie dlatego, że się wypaliłam czy coś... mąż na zwolnieniu chorobowym i jego zachcianki to koszmar :D
Nikomu nie życzę.
Trochę zawirowań i takie tam. 
Dzisiejsza noc również nie należała do pięknych, mimo tropikalnego ciepła... w nocy nadeszła mega burza, wichura i ulewa. Jak ja tego nie lubię. Sam deszcze w sobie potrzebny, niech leje ale wiatr i burza w nocy- koszmar. Najgorsze, że mąż smacznie spał :D A ja się gorączkowałam haha tyle na plus, że chłopcy również spali. 
Po tych wszystkich przeżyciach jestem cała i z bólem głowy... coś czuję, że kolejna burza wisi w powietrzu :(

Mimo wszystko życzę Wam miłego słonecznego i nie burzowego dnia! 


40 komentarzy:

  1. Ładniutki ten lakier! Fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też burza w nocy ;) Ale fajne azteki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień lakieru :) A te azteckie wzory są super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten lakier, ja też bardzo lubię fiolety:)) A całe zdobienie jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam kolor, ale jeszcze nie malowałam :). Fajnie wygląda, coś czuję że się polubimy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak u mnie burza byla nad ranem po 4 i rozpadalo sie, rozgrzmialo i w ogóle. Na szczęście przed 6 jak szłam do domu to już tylko kropiło. Niestety nadal pada z większym lub mniejszym natężeniem...


    Zdobienie fajne bardzo mi się podoba, ale sam kolor eclair to już nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze dziś pogoda do niczego ;/
      Każdy ma inne upodobania, fajnie że mimo to się Tobie podoba.

      Usuń
  8. Sam róż jest piękny. Wzorki świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. ten róż wpadający w fiolet jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eklerek jest śliczny, wzorki też :) Zawsze mi się wydawało, że koleżanki przesadzają opowiadając o chorych facetach, ale niestety z doświaczenia już wiem, że trzeba przy nich skakać gorzej niż przy dzieciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      niestety to prawda, gorzej jak z dziećmi.

      Usuń
  11. Oj burza w nocy też mnie dziś obudziła :/ Co do koloru lakieru jest piękny i żałuje, że w swoim JoyBoxie znalazłam pomarańczowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny fiolet:)) aktualnie też mam fiolet na pazurkach, ale inny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor lakieru jest śliczny :) zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie było u mnie na paznokciach fioletowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest przepiękny. Nie miałam jeszcze styczności z lakierami tej marki, ale czytałam o nich bardzo sprzeczne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem Eklerkiem, który nie tuczy, hahah :D
    Ładny kolor, bardzo lubię takie odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja poproszę przepis na tak ładne paznokcie jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... dziękuje cóż mogę za przepis podać.. odżywki, piłowanie, jakieś masełka , oliwki na skórki i w sumie tyle. Czasem je męczę żelami, hybrydami i dziwię się, że tak to dobrze znoszą.

      Usuń
  18. Ale Ty masz piękne pazurki...zazdroszczę...a kolor lakieru i zdobienia świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, co pazurów myślę kiedy mi się kwadraty znudzą i zmienię na migdałki :D

      Usuń
  19. Świetne zdobienie, ten fiolecik też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się azteckie wzory na pazurkach. Śliczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...