środa, 29 lipca 2015

Ćwieki od BPS + szalenie kolorowe i zwariowane zdobienie.

Hej, 
jakiś ten dzisiejszy dzień nie udany ;/
Próbuje od rana opublikować post i nie wychodzi, do tego potłuczony lakier i to jaki.... pachnący z Wibo ;(
Słońce przebija się przez chmury, gdzie to lato uciekło?
Na poprawienie nastrojów szalone kolory na moich paznokciach i recenzja ćwieków.
Zapraszam.


Zbieram się z tą recenzją od dawna, już nie raz, nie dwa te multi kolorowe cudaki gościły na moich pazurkach. Bardzo je lubię za kolory i wytrzymałość.


Takie pudełeczko pełne kolorowych ćwieków możecie kupić TUTAJ za 2.86$
Jednak po użyciu mojego kodu, wartość produktu spadnie o 10%, warto skorzystać.
A oto kod:
XVL91

Co powiem o tych wesołych przedmiotach?
Są bardzo wytrzymałe, gdy zatopi się je w lekko mokrym lakierze i zatopuję długo będą zdobić nasze pazurki. Na nogach nosiłam je aż 2 tygodnie, oczywiście dały by radę dłużej ale  się znudziły. Na palcach u rąk też świetnie się sprawują o ile lakier nie odpryśnie.
Ważne, że nie ściera się z nich farba, a po zmyciu zmywaczem są srebrne, czyli dodatkowo mogą posłużyć dalej ;)
Jak widać na zdjęciu sa tam kwadraty, kola i łezki, barwy pastelowej i neonowej.
Zamknięte w małym przezroczystym odkręcanym pojemniku.
Jestem z nich bardzo zadowolona i szczerze polecam.
Dla porównania mam w karuzeli metaliczne i tamte niestety szybko się ścierają, nawet gdy damy dużo topu. 

Przy okazji stworzyłam bardzo szalony mani ;)





Produkt ten otrzymałam od bardzo dobrze znanego sklepu:
Jeśli jednak ktoś nie zna, kilka w napis powyżej :)

Miłego Wieczoru!


42 komentarze:

  1. Ale kolorowy mani :). Rzeczywiście szalony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleństwo ;) jakby ktoś Cię napadł (czego oczywiście nie życzę!) to mógłby zginąć od Twojego paznokciowego kastetu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to mamy nowe zastosowanie ćwieków:D

      Usuń
  3. Ciekawie to wygląda ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten artystyczny nie ład, kolorowy i wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda do niczego, to trzeba ratować się kolorami.

      Usuń
  5. super te cwieki, bardzo mi sie podoba sposob w jaki je wyeksponowalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie coś inne, początkowo miały być na czarny tle, teraz nie żałuję.

      Usuń
  6. Ja wczoraj zamówiłam swoje pierwsze ćwieki:) Tobie wyszły super :D
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wybór ćwieków jest ogromny ;)

      Usuń
  7. Świetne kolorowe i energetyczne zdobienie,w sam raz na te bardziej pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, szkoda że ostatnio ich dużo ;/

      Usuń
  8. Mam je, są obłędne!!!
    Świetne zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Full of colors! :-) CIEKAWY efekt :-)! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorowe i pełne radości mani.

    OdpowiedzUsuń
  11. No dokładnie. Trafiłaś w samo sedno. Chociaż u mnie dziś ciepło i słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziś niby słonko świeci jednak zimno ;/

      Usuń
  12. Szaleństwo na pazurkach-bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobienie, takie radosne :D miałam okazję używać tych ćwieków i byłam z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaleństwo kolorów :D. Tęcza może Tobie zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Niezle :)
    Zapraszam do komentowania http://bazaridea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne kolorowe mani <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...