poniedziałek, 27 lipca 2015

BeGlossy w podróży, lipiec 2015

Witam Was moi mili. 
Ostatnio burze, wichury, ulewy i brak prądu... taki różnorodny weeknd. Sytuacja opanowana to mam dla Was post. Lipiec okazał się bardzo BOXSOWYM miesiącem dla mnie... Shiny, Joy i pierwszy raz skusiłam się na Glossy. 
Dziś pokażę Wam co mnie skusiło i jak wygląda moje pudełeczko.
Zapraszam.



 Jak co miesiąc podglądam i porównuję sobie dwa najbardziej popularne boxy, które nie zdradzają swoich wnętrz.



 Shiny jak wiecie mnie na kolana nie powaliło. Zerknęłam na kilka blogów i od razu wiedziałam, że chcę i to!
 Mimo, że większość to mini produkty, idealne na wyjazd wakacyjny-z tą myślą nawet zakupiłam. Niestety plany wakacyjne padły, urlop męża się przesunął i nie spakuję swojej wakacyjnej kosmetyczki ;(
Mimo to ochoczo zabrałam się za testowanie, wypróbowałam niemal wszystko :D
Szybko myłam włosy, oczyszczanie twarzy, kremowanie, balsamowanie ciała...  istny szał! 
Co tak mnie zachwyciło? Prawie wszystko!
Patrzcie sami:


Wiem już jedno, płyn micelarny Vichy kupię pełnowymiarową  wersję, krem też fajny, spray do włosów- rewelacja i ten słodki zapach. Szampon ... dawno nie miałam takiego poskromiciela włosów. Nawet Regenerum mnie zaskoczyło... jednym słowem, nie żałuje wydanych 49 złotych.

Dodatkowo po wpisaniu kodu, otrzymałam dwa dodatkowe kosmetyk NICKAK :)
Zapomniałam jeszcze o bonie do BingoSpa na  50zł i ulotce z próbką pd Vichy.


Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona z tego pudełka.



Jak Wam się podoba?

Ja już mówię o sobie Boxomaniaczka... ciekawe czy to się leczy :D
 Wiecie ile innych jeszcze pudełek jest dostępnych? Całe mnóstwo ;)


Miłego Dnia!


25 komentarzy:

  1. Nie zamawiałam Glossy Boxa ,ale zamierzam sie skusić, jak widać warto :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko super, szkoda tylko, że produkty nie są pełnowymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda, byłoby pudełko na wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem fajnie perełki się w nim znajduję. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leczyć nie warto :D, ciekawa jestem jak się sprawdzi regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba masz rację :) Jak na razie z Regenrum jestem zadowolona, oby tak dalej.

      Usuń
  6. ja się uzależniłam od Shiny :d mimo, że już miałam zrezygnować kilka mscy temu to jakoś nie umiem :D piękne okulary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wygrałam je jakiś rok temu na domodi :)
      Też juz miałam zrezygnować z Shiny ... jakoś nie potrafię.

      Usuń
  7. Bardzo fajne:). Az żałuje, ze wycofałam sie z tej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miesiącu beGlossy bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo mi przypadło do gustu :)

      Usuń
  9. Nie ogarniam fenomenu tych pudełek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie ogarniałam, aż nie zamówiłam pierwszego :D

      Usuń
  10. To pudełeczko jest o wiele lepszy od shiny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakos tak mnie nie porwało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...