piątek, 31 lipca 2015

Babe Blue 240 Sally Hansen + Wyniki Akcji Nowy Dom Dla Lakierów.

Hej, dziś ostatni dzień lipca, jak ten czas mknie.
Nie obejrzymy się i będzie koniec wakacji ;(
Dziś przygotowałam dla Was post ze zdobieniem, a w nim piękny błękitny kolor.
Zapraszam!


Seria Sally Hansen Xtreme Wear bardzo "wpadła mi w oko", najchętniej kupiłabym wszystkie które są dostępne. Moja skromna kolekcja liczy może z 10 sztuk tych emalii. Jednak gdy zobaczyłam ten cudny błękit musiałam go mieć! To mówi osoba, która nie przepada za niebieskimi odcieniami haha

Nanosiłam się go solo, przyszedł czas na zdobienie.


Sam kolor jest piękny, lekki i bardzo wakacyjni, jak piękne bezchmurne niebo. Bajka!


Mimo położenia trzech warstw, wtedy kolor idealnie pokrył płytkę- szybko wysechł.
Stworzył idealną taflę z połyskiem, delikatny, dziewczęcy urokliwy sam w sobie.



Jak Wam się podoba? 


Ja jestem nim zauroczona!

Przejdźmy do konkretów, niedawno na moim blogu była akcja, gdzie szukałam nowego właściciela dla moich kilku lakierów.

Udział wzięły aż/tylko cztery osoby.
Łatwiej było wybrać mi zwycięzcę.
Przekonała mnie do siebie, ta wypowiedź:

Oczywiscie, ze obserwuje, banerek umiescilam na FB
Z checia przygarne te piekne buteleczki, szczegolnie ten sliczny galaxy topper..achhhh i wyczaruje piekne zdobienia :)


Blog właścicielki wpisu obserwuję i bardzo lubię jej twórczość, może dlatego, że czasem pojawiają się tam zwariowane stylizację, a ja takie lubię. No i oczywiście jestem ciekawa co wyczaruję z tych wygranych buteleczek.

GRATULUJĘ! 
Proszę napisz mi dane na emaila :)

Reszcie dziękuję za udział, uszy do góry... mam pomysł już na coś ekstra!

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!


34 komentarze:

  1. kolorek piękny a z tymi zdobieniami cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor uroczy! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten odcień! Z daleka to mani wyglądało na ozdobione fastrygą. Aż mi się zachciało fastrygi. Z bliska -kropki. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor i urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie śliczny ten niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się ten mani już na insta :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek! :D
    Obserwuję żeby zobaczyć więcej takich pięknych lakierów! :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor i świetne zdobienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten niebieski, a zdobienie - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne świetne mani. Nie pozostaje mi nic jak tylko zazdrościć takich umiejętności malowania i zdobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kształt paznokci <3 , kolor lakieru jeden z moich ulubionych :-) i śliczne zdobienie, Buziaki Kochanie :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten błękit, mam w swojej kolekcji bardzo podobny i naprawdę go lubię.
    Śliczne paznokcie, a jaka płytka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Fife Fantasi <3

    A lakier faktycznie, bardzo ładny i dziewczęcy, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne paznokcie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są kochana te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten lakier i go uwielbiam bardzo podoba mi się ten kolor :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baby Blue prezentuje się świetnie )

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne pazurki ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdobienie!!!!

    Gratuluje zwycięźczyni. Ja sama musze się rozstać ze swoimi lakierami ale ja nie mam serca i musiałby to zrobić ktoś za mnie...

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne pazurki, super ksztalt :) bardzo podoba mi sie ten blekit :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolorek - ja też ostatnio zakochałam się w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...