środa, 17 czerwca 2015

WIBO XTREME NAILS 547

WITAM, aura za oknem dopisuję, wakacje coraz bliżej oby tak dalej.
Dziś mam dla Was post ze zdobieniem, a w roli głównej lakier Wibo.
Tak spodobał mi się kolor, że z wrażenia zapomniałam o fotkach solo :D



Początkowo miałam problem z kolorem bardziej morski czy niebieski, po dokładnych oględzinach stwierdzam, że na moje oko to jeden z wielu odcieni niebieskiego.
Bardzo letni i energiczny, już go lubię.
Dodatkowo uwielbiam te Wibowe buteleczki, kształt dodaje im uroku, są inne niż cała reszta, to je wyróżnia na tle innych marek.



WIBO EXTREME NAILS 547
Prostokątna buteleczka, pojemności 8,5 ml
Cienki pędzelek, jak dla mnie to nie problem, dość wygodnie nim się manewruje.
Kremowa konsystencja, nasycony kolor, dwie warstwy dają dobry efekt.
Błyszczy sam w sobie dość ładnie, ja nałożyłam top Sally Hansen Miracle Gel, więc
 jeszcze ładniej się całość błyszczy.
Schnie też dość szybko. 
Polubiłam się z nim.






Jak Wam się podoba takie połączenie?
Ja uciekam popracować i nadrobić domowo-towarzyskie zaległości :)


37 komentarzy:

  1. kolor niebiańsko piękny, można rzec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szalejesz z tymi malunkami...wszystkie Twoje mani bardzo mi się podobają..i tak mnie zmotywowałaś, że w sobotę pomalowałam pazurki. Co prawda tylko na jeden kolor (zdobić i tak nie potrafię) ale to i tak wielki sukces :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie, kolejnym razem zmaluj coś więcej :)

      Usuń
  4. Cudowne. Jeszcze nie miałam lakierów z tej serii, ale muszę wypróbować :) Te ozdobienia też bardzo ładne. Niestety nie lubię jak lakiery mają cienki pędzelek, więc dla mnie to zdecydowanie na minus. Ale jeśli tobie to nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zrobiłaś takie coś a'la morskie fale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi bo tak to wyszło... miało być ombre jednak poszłam na skróty i lakiery nałożyłam na płytke zmieszałam sondą i mamy taki inny, ciekawszy efekt :)

      Usuń
  6. Świetny kolor :-) zazdroszczę długości paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz ubolewam nad faktem, że je skróciłam :(

      Usuń
  7. Bardzo fajne :) też podobają mi się te buteleczki wibo wizualnie ale bardzo źle trzyma się tą zakrętkę w dłoni podczas malowania - doprowadzam nie to do szału ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo mi się podoba :) Szczególnie latem lubię poszaleć z kolorami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny kolor:) zdobienia również wiec efekt jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny kolor:) zdobienia również wiec efekt jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię odcienie niebieskiego, mam ich chyba najwięcej :) Całość bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie mixy, połączenia! Kolorek Wibo jest przesliczny! A długość paznokci.. WOOOOOOW! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super color, i love blue , and i like this combo and art you made !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie robiłam ombre ;) super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. calosc rewelacyjna, wszystko swietnie ze soba pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek, a całość wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie Ci wyszło, rewelacyjnie to wszystko ze sobą połączyłaś. Bardzo lubię takie zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny kolorek i świetny misz-masz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał ale ty masz śliczne paznokcie :) Idealny kszałt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyszło, a jakie paznokcie :o wow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięuję za miłe komentarze, że wszystko się podoba...szkoda że musiałam skrócić pazury ;( już są krótkie... ale szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pazurki. Podoba mi się kolorystyka, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jakie ładne, chciałabym tak umieć ;p idealny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny kolorek i bardzo fajne zdobienie :). Jedyne czego nie lubię w tych lakierach to te buteleczki właśnie. Strasznie ciężko mi się je zakręca i odkręca, zawsze coś poprzekręcam nie tak jak trzeba :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...