niedziela, 21 czerwca 2015

UKWIECONY PROJEKT- Stokrotki

Witam Was, mamy ... astronomiczne lato, 
zimne ale bez komarów - jedno na plus. 
Dziś przychodzę z postem projektowym, tematem tygodnia były STOKROTKI.
Zapraszam do oglądania i komentowania.


Niby nie lubię niebieskiego, a tu kolejny trafił w moje łapki... po ostatnich odwiedzinach Rosmanna, wróciłam z takim cudnym, błękitnym kolorem, aż sama nie wierzę, że tak mi się podoba.


Jako lakier bazowy, użyłam cudnego
 Rimmel 60 seconds Super Shine, 855 TOO COOL TO TANGO


Tematem czwartego tygodnia były stokrotki, trzy razy podchodziłam do wykonania... w końcu coś zmalowałam.



 Podoba Wam się moja interpretacja tematu?


 Ogłoszenia parafialne:
Swoją kilku dniową nieobecność, usprawiedliwiam malowaniem salonu ;) i naprawą komputera - to drugie robiłam sama i jestem z siebie dumna.
Mówię Wam, że o mało co nie wywaliłam go przez okno ale udało się i wszystko działa, dane są więc do przodu.

Dzięki malowaniu, robię przegląd lakierów... będą chętnie osoby na rozdanie?
Niektóre są nowe, raz użyte... wszystko opiszę i na dniach pojawi się rozdanie.
Paczuszki z upominkami z fb, wyślę w tym tygodniu, doba i za krótka.

Miłej reszty niedzieli.
Pozdrawiam


21 komentarzy:

  1. delikatny i piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też malowałam salon w tym tygodniu :D a Twoje stokrotki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten kolor rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze stokrotki <3 Faktycznie śliczny ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zimno i z komarami :(

    Świetne zdobienie i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne świetne mani. A co do komarów to wcześniej czy później i tak się pojawią niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest niesamowity i bardzo ciekawa stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie:)) tak kolorowo i pozytywnie nastraja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne paznokcie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze, cieszę się bardzo że Wam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne a sam niebieski piękny; uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...