sobota, 13 czerwca 2015

UKWIECONY PROJEKT, Bratki - takie kwiatki.

Witam, dzisiaj przygotowałam dla Was post do projektu.
Zapraszam

To już trzeci tydzień projektu u NAILS BY MODNANIA.
W  drugim tematem był bez... niestety brakło mi tygodnia, pomysłu i wszystkiego ;(
Aktualnie jestem chora... chłopaki również, mimo to udało mi się zmalować te BRATKI ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 






Ostatni mam jakiś szał na czarny kolor wszędzie bym go dawała, stało się to za sprawą czarnego Sally Hansen Xtreme Wear - Black Out 370 - czerń idealna. 



Miłego, słonecznego weekendu! 



23 komentarze:

  1. piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wymalowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kwiatki :) Strasznie podoba mi się kształt i długość Twoich paznokci. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, masz niezłą rękę do takich zdobień :-) bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to robisz?!!!! Prześliczne! Zdrówka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne :). Bardzo lubię takie motywy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bratki.
    Ja uwielbiam te fioletowo-żółte :)

    Życzę Wam zdrówka, bo choroba przy tej pogodzie nie pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudowne zdobienie <3 Pięknie zmalowałaś te bratki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszki przeurocze.
    Zdrówka tobie i chłopakom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No moja droga, Twoje zdobienia są coraz piękniejsze, jedno za drugim zachwyca mnie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne kolorowe paznokcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękne. Masz talent!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...