poniedziałek, 1 czerwca 2015

Słodki Dzień Dziecka, mani z tej okazji

Witam, mamy czerwiec i wyjątkowy dzień-
Dzień Dziecka mam dla Was wesoły mani. 
Bo, w każdym z nas jest odrobina dziecka.
Zapraszam na słodkości.





Lakiery bazowe to ostanie moje nowości, który jest dość dużo, nie wiem co pierwsze Wam pokazywać :)
Powiększyla się rodzinka Sally Hansen seria Xtreme Wear, kilka Rimmelow, Wibo... wszystkiego jes ponad 10 sztuk jak nie 20 :D 




Wszystkim małym i dużym, życzę samych wesołych chwil, dużo słodkości i mile spędzonego dnia.
Przecież dzieckiem jest się przez całe życie, więc dlaczego mamy nie świętować. 
Ja mam okazję do świętowania jeszcze jutro ale co i jak dowiecie się w swoim czasie ;)



Jak myślicie mani pasuję do okazji?
Częstujcie się :)

Nie będę przedłużać, oglądajcie, komentujcie...
 Miłego Dnia!



33 komentarze:

  1. Świetne!! Zdecydowanie pasuje do okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kochana! Super efekt! wykonanie genialne, całusy!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorowe mani...Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żòłty wibo jest śliczny!!! Widzę, że to teoretycznie pachnący, a jak jest w praktyce?

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie to ładne! Szkoda, ze ja nam takue maślane łapy do malowania pazurów:). Wesołego Dnia Dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z uśmiechem dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaakie świetne kolory na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wzorki są "słodkie" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! prezentują się bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko :) W każdym z nas siedzi odrobina dziecka, więc Tobie też życzę wszystkiego dobrego z w tym dniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na mani związany z Dniem Dziecka i naprawdę ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładniutko! :) A ten żółty kryje przy dwóch warstwach? Bo ostatnio jak patrzyłam na te lakiery to mnie kusiły, ale jakoś bałam się zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie wrstwy żółtego to mało, jest świetny szkoda, że kiepsko kryje ;/

      Usuń
  13. No pomysł rewelacyjny, a wykonanie perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdobienia, super się prezentują takie pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowe szaleństwo :D Uwielbiam tego typu mani, nie tylko na dzień dziecka ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na manicure i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz dziękuję za bardzo miłe komentarze, cieszy mnie że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki:) mnie też urzekły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...