czwartek, 25 czerwca 2015

ShibyBox czerwiec 2015, The BIRTHDAY EDITION

Witam, tak na nie czekałam, miał być efekt wow... nie udało się.
W tym miesiącu mimo, że należę do klubu Vip, moje pudełko dotarło po czasie :(
Pokaże Wam co w nim było, chociaż wszyscy doskonale to już wiedzą. 


Mimo spóźnienia, po otwarciu kartonika, moje oczy ujrzały przepiękne pudełeczko.
Bardzo lubię taki design, szata graficzna pierwsza klasa. Nie przepadam za "twarzowymi" pudełkami.


 Czy ta babeczka nie jest urocza? Szkoda, że ie do zjedzenia :D


Moje skarby!


Co najbardziej mnie ucieszyło?
Serum do rzęs, bo chciałam kupić, tylko nie mogłam się zdecydować. Problem z głowy.
Peelingujący żel Dove, pachnie super.
Krem do rąk !!CUDO!! mięta i limonka to połączenie doskonałe, zapach, konsystencja, wchłanianie na pierwszym miejscu. 
Mgiełka APIS, sama nigdy bym jej nie kupiła, bo nie używam takich kosmetyków, czas zacząć. Mam wersję cytrusową( szczęście, widziałam dziewczyny miały też różaną) 



 Mój wypiekany cień Glazel zmienił się w sypki ;( wielka szkoda, bo kolor ma bardzo fajny. Na dodatek pobrudził inne kosmetyki, zdjęcia robione po czyszczeniu.
Napisałam do Shiny, nie ja jedna miałam taki problem.


Całe wnętrze pudełeczka zdobią babeczki, oj słodko...jak zawsze nie brakło ulotek, rabatów i gratisu - w postaci próbki kremu BB.

Pudełko z edycji czerwcowej zawierało 7 kosmetyków i jeden gratis w postaci próbki.
Były to:

PREZENT DLA CZŁONKIŃ KLUBU VIP:
THE SECRET SOAP STORE - krem do rąk limonka z miętą. 39,00 / 60 ml
 Produkt pełnowymiarowy.

PREZENT DLA ZAMÓWIEŃ SUBSKRYPCJI:
DOVE - peelingujący żel pod prysznic. 11,45 / 250 ml. 

MAGICLASH- serum stymulujące wzrost rzęs. 99,00 / 5 ml
 Produkt pełnowymiarowy.

LILLAMIAI - peeling do ciała. 51,00 / 120 ml

APIS - mgiełka do twarzy i ciała. 24,00 / 150 ml
Produkt pełnowymiarowy.

SILCARE - masełko do skórek. 9,00 / 12 ml
Produkt pełnowymiarowy.

GLAZEL VISAGE - cień do powiek wypiekany terrakotta. 30,00 / 9 g
Produkt pełnowymiarowy.

SKIN 79 - krem hot pink BB & krem vip gold BB. GRATIS 


Mi osobiście urodzinowe pudełko bardzo przypadło do gustu. A jak Wasze wrażenia?

Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. Tez mi cien popekal. Do tego polamana butelka od mgielki. Wylala sie jej prawie polowa. W polaczeniu z cieniem mialam brazowa breje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to już całkiem klapa ;( Oby Shiny się spisało i przysłało nowe.

      Usuń
    2. Powinni lepiej zabezpieczać produkty!

      Usuń
    3. powinni, niestety tak nie robią ;(

      Usuń
  2. Twoje pudło jest wyjątkowo bogate :-) widziałam ze dziewczyny na nie narzekają, ale mi sie podoba. Serum super do rzęs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez odpowiada, ale gdyby nie dodatkowe produkty szału by nie było.

      Usuń
  3. Widzę, że masz status VIP :) Super - ten krem wygląda jak farbka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wyjątkowo zamówić, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam ;) Liczyłam na coś więcej ze Skin79 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko próbka, w wersji droższej pudełka, któraś z gwiazd proponuję ten kremik, ale cena pudełka automatycznie droższa, ponad 100 zł ;/

      Usuń
  5. ooo bardzo fajna zawartość widze ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałych wakacji ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. otrzymałam ten sam zestaw, tylko cie w innym kolorku :) ale także, niestety się pokruszył, i czekam na nadesłanie nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten cień pokruszony ;( A może spróbuj go uratować! Ja swój ulubiony jak kiedyś pokruszyłam to udało mi się go uratować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otrzymam nowy, jeśli kolor będzie inny, spróbuję uratować ten :)

      Usuń
  8. Nie znam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z VIPem zawsze lepiej :P. Jednak jak na urodzinowe liczyłam na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lepiej, bez VIP pudełko jest gołe ;/

      Usuń
  10. Wydaje mi się, że z okazji urodzin mogli się postarać trochę bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopadowego pudelka z zeszłego roku, jeszcze nic nie pobiło.

      Usuń
  11. Ja ci życzę, żeby serum do rzęs zadziałało jak najlepiej, ja się cieszę jak dziecko ze swoich wyhodowanych rzęs na Long 4 Lashes, od razu oko inaczej wygląda :)
    Nie za bardzo rozumiem pojawianie się w tego typu pudełkach produktów typu żel z Dove - jak dla mnie za dobrze dostępny produkt, żeby wrzucać do pudełka, ale co ja tam wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby.
      Póki jest to dodatek, to mi nie przeszkadza.

      Usuń
  12. Eh... Ja mam tylko biedną wersję pakietowca , ale przynajmniej cień dostałam cały ... Zapraszam do siebie http://interendo.blogspot.com/2015/06/shinybox-vs-beglossy-czerwiec-2015.html nie zamieszczałam na shiny bo i tak by skasowali... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tylko pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawe, ale bez efektu wow. Widziałam, że wielu dziewczynom ten cień popękał, ale wtopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam, ale to mój pierwszy shiny. Mój cien jest w całości. Widziałam, ze u niektórych nawet się wysypał na całe pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba... nawet mgiełka pękła.. to dopiero bajzel ;/

      Usuń
  16. Zastanawia mnie co ci kurierzy robią z tymi pudełkami, że przychodzą w takim stanie. Na szczęście moje dotarło w nienaruszonym stanie. Dziwna sprawa z tym opóźnieniem wysyłki dla vipki ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://feeling-fancy.blogspot.com/ :) chętnie będę odwiedzać częściej i z przyjemnością dodam link na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie niestety zawartość nie powaliła na kolana, choć zamówiłam to pudełko głównie dla odżywki do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemna zawrtośc,szczególnie jeśłi trafiłaś na produkt o którym myślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nigdy nie kusiły mnie te pudełeczka. Szkoda tego cienia, na prawdę ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...