czwartek, 4 czerwca 2015

Flower Power Nails, + wyniki rozdawajki

Witajcie kochani, pogoda nas rozpieszcza ostatnio i bardzo dobrze.
Aura za oknem daję dużo energii i pomysłów na zdobienia.
Dziś pokażę Wam ostatnie nowości, co nimi zmalowałam oraz długo wyczekiwane wyniki rozdawajki.
Muszę zacząć pokazywać Wam nowości lakierowe, bo nazbierało się tego trochę.
Dziś dwa lakiery z nowej kolekcji RIMELL by RITA ORA " FLOWER POWER ".
 W moje ręce na wyprzedaży rosmanowej, wpadły dwa odcienie, zieleń i róż. 
Dużego wyboru już nie było, jak zawsze, jednak te kolory jak najbardziej mi odpowiadają.


Cała kolekcja liczy osiem kolorów, ja mam aż 2, jednak na nich nie poprzestanę.

Lakier jest trwały, u mnie 4 dni bez żadnego odprysku, jedynie lekko starte końcówki. Szybko schnie- to zaleta  lakierów 60 seconds.
 Dwie warstwy dają idealny efekt.
Wygodnie się maluję dzięki szerokiemu pędzelkowi.
Gładki, kremowy, bez ulepszaczy typu brokat.
Nadaję się do stemplowania,  jak widać na moich pazurkach.




Pod stemple dałam jako lakier bazowy, lakier Opi, taki mleczny beż, nie mam pojęcia co to za numer, nic nie pisze na butelce. Wyjątkowo taki nudziak mi się spodobał.
Biała baza może lepiej by kontrastowała, ale ta trochę gasi całe zdobienie i nie daje tak po oczach ;) 




Czy nowa kolekcja podbiła Wasze serca, jaki jest Wasz ulubiony kolor?

Teraz przejdźmy do przyjemniejszej części, czyli wyniki rozdawajki...



Not too serious blog


GRATULUJĘ!!!

Proszę o kontakt poprzez fb lub @

Dziękuję wszystkim za udział, było aż 45 zgłoszeń. nie myślałam, że aż tyle osób się zgłosi.

Nie smutajcie, szykuję już dla Was coś fajnego :)

Miłego dnia!!


25 komentarzy:

  1. Wow! Ale się cieszę :)))
    A pazurki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, jakie ładne wyczarowałaś pazurki. :) Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama jestem, że stemple ze mną współpracowały :D

      Usuń
  4. Gratulacje! B. mi się podoba to mani, takie kwiatki jakby wtopione w nagość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne paznokcie na lato :D
    Są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana teraz.to zaszalalas z tym zdobieniem, rewelacja zarówno kolorystyka jak i wzorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow do stempli te lakiery są super!!

    Bardzo fajne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie, zwłaszcza te na których zakwitły kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim monitorze ta zieleń wygląda na niebieski kolor ;-) Obydwa lakiery b. fajne, stemple na nudziaku wyglądają delikatniej niż na bieli - ślicznie! Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mani na letnie dni, takie radosne.
    Szkoda że nie udało mi się wygrać ;p Gratuluję jednak zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Będą jeszcze okazje do wygranej :)

      Usuń
  11. Jakie wspaniałe te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne paznokcie, wiosenne zdobienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciezczyni :)
    Sliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pazurki supcio! choć dla mnie byłoby jeszcze ładniej jakby wszystkie były takie w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być, jednak junior miał "nerwa" i musiałam skończyć zabawe :D

      Usuń
  15. piekne pazurki is lsiczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pazurki. Twoimi dziełami będę się zachwycała do końca moich dni :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...