poniedziałek, 15 czerwca 2015

Flash Nail Polish 412, Barbie Róż

Witam po weekendzie mam nadzieję, że miło Wam upłynął.
U nas spokojnie, choroba ustępuje wiec na plus.
Dziś pokażę Wam ostatni lakier, który otrzymałam do testów. 
Zapraszam
Pojechałam po całości... nie dość, że kolor sam w sobie daje po oczach to ozdobiłam... tylko nie wiem czy nie przesadziłam.

Później dołożyłam czarny akcent, dla ujarzmienia tego różu

Kolorek sam w sobie fajny, modny kolor Barbie :D
Pamiętam moja lalka miała w takim kolorze sukienkę.
Ale nie o sukience, i nie o lalce będę pisać, tylko o emalii.

FLASH NAIL POLISH 412

Jak na moje oko, to właśnie ten numer odpowiada temu kolorowi. 
Nie przepadam za takim lakierami, o metalicznym wykończeniu, jednak w ostateczności się do niego przekonałam- bo lubię róż.


Tak jak u poprzednich emalii, sprawnie się maluję, szybko i bez problemu.
Tutaj jedynie trzeba więcej warstw by dobrze pokryć płytkę.
Szybko schnie to daje mu na plus.
Sam w sobie ładnie się błyszczy, po nałożeniu topu Sally Hansen Miracle Gel, zmienił kolor, minimalna różnica, a jednak. Tak jakby ściemniał.
Powiem Wam, że na długich paznokciach bardzo ładnie się prezentuję, na krótkich pewnie by mi się nie podobał. 

Bardzo lubię te butelki, są wygodne i ładne w sobie same. 

Mimo wszystko, kolor mi się spodobał. Musiałam napatrzeć się na niego.



W ruch poszły stemple, czerń, a co ... raz się żyję :D

  



Co mówicie na takie połączenie? Jest dobrze czy wygląda to tandetnie?

To zdjęcie bez lampy


Dziękuję marce QUIZ COSMETICS za możliwość testowania lakieru. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!


32 komentarze:

  1. Już sam lakier bez zdobień jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor lakieru, a ze zdobieniem to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. On mi coś przypomina, ten róż, chyba neon OPI z zeszłego roku, bardzo fajny zresztą. Całość mi się podoba, czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, bo bałam się że przesadziłam z ilością ozdób.

      Usuń
  4. Zdecydowanie jestem na tak...super wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny a z tą czernią cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, ale razem to wszystko super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem jest fajnie :) Podoba mi się ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolor, ma coś w sobie :) ze stemplami wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ale ze stemplami jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny róż :) piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię róż :) chyba z niego nie wyrosnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. sam kolorek jest super, ale ze zdobieniem tez mu do twarzy. Swietne mani na sloneczna pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze coś takiego z Hean, a z GR jeszcze nie :D

      Usuń
  14. Ciekawy kolorek, a mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie te kwiatuszki wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie u Ciebie wyglądają, ale u siebie ich nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi wiele razy coś podoba mi się u kogoś, a siebie u siebie jakoś nie.

      Usuń
  17. Jak dla mnie bardzo fajne zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarny dla ujarzmienia koloru jak najbardziej na tak!

    Jak szaleć to szaleć! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O jacie! jaki kolor :) Na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za miłe komentarze i bardzo się cieszę, że jednak się podoba to szalone mani.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie w moim stylu ale ładne :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie :)
    Kolorek dla mnie za ostry, ale w połączeniu z czernią tworzy świetną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...