piątek, 5 czerwca 2015

Flash Nail Polish 342 i kwaity od Quiz Cosmetics

Witam, 
weekend w pełni, większość ma to szczęście, że wypoczywa. 
U mnie dzień jak każdy inny. 
Na poprawę humoru przyjemny lakier i oczywiście kwiaty, zapraszam.

Całkiem nie dawno przyszła o mnie paczuszka o Quiz Cosmetics, w środku znalazły się 3 lakiery do paznokci. Osoby, które śledzą mój Instagram są na bieżąco z nowościami ;)

Kolory jakie dostałam to ten fikuśny niebieski, intensywny morski odcień i syrenkowaty róż.
Szaleństwo, każdy pełen uroku, ciężko się zdecydować.
Dziś przyszła pora na 

FLASH NAIL POLISH 342

Numer koloru odczytałam ze strony producenta, szkoda, że na butelce niema oznaczenia. 
Było coś nadrukowane jednak się starło ;/
Quiz Cosmetics znam nie od wczoraj, wcześniej zauroczona kolekcją Safari, często kupowałam nowe kolory. Dziś przyszedł czas na FLASHa. 

Cała kolekcja jest dość pokaźna, liczy 46 kolorów.
Na stronie możemy dowiedzieć się o tym, że:

" Prawdziwa feeria barw została zamknięta w atrakcyjnych buteleczkach lakieru do paznokci FLASH. Lakier bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciach, pokrywając je gładką, równą warstwą. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalateu."



 Emalią bardzo fajnie się maluję, standardowy pędzelek i kremowa konsystencja, nie za rzadka. Dwie cienkie warstwy kryją płytkę bardzo dobrze, szybko schnie. Nie smuży, ładnie się błyszczy.
Kolor jest dobrze napigmentowany i nadaje się do stempli.
Dał radę 3 dni bez topu, w efekcie lekko starte końcówki, to bardzo dobry wynik jak na lakier za około 5 złotych.


Na początku wspomniałam, że fikuśny... dlaczego? Myślałam, że to brudny odcień fioletu. W dzień okazało się, że to niebieski, taki jeansowy odcień. Idealny do luźnej stylizacji, na elegancko połączony z czerwienią daje jeszcze lepszy efekt.
Można kombinować, ja wyczarowałam do niego kwiaty, bo jak by inaczej :)





Dziękuję marce QUIZ COSMETICS za możliwość testowania lakieru. 
Dołącza on do mojej skromnej kolekcji.

Miłego, Słonecznego Dnia.



31 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja paznokci.Bardzo mnie się spodobała ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bomba, zdobienie śliczne, jeśli nie ma formaldehydu to może mieć jego pochodne (np. tzw. resin) - no wiesz, chemii się uczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja może kiedyś sie nauczę :D dobrze, że nie jestem na nic uczulona ;)

      Usuń
  3. przecudny ten kolorek, i te kwiaty, doskonałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo ładny, a do tego zdobienie świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kolorki, w połączeniu z kwiatami to już absolutny szał ciał :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny lakier, kolor zupelnie w moim guscie. A zdobienie..achhhh...sliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny :-) niesamowite te zdobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz pisalam na insta ale powtórzę, że świetne zdobienie, kolorki i całość mnie zachwyciła:

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne mani! Kwiatki ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędny kolor i śliczne zdobienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle wyglądają ;-) Firma Quiz to jedna z pierwszych firm z lakierami, które poznałam w swoim życiu ;-D Oczywiście seria Safari bo jakżeby inaczej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne kwiatuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam neonkowy pomarańcz z tej firmy, ale jeszcze go nie wypróbowałam ;) ładne kwiatuszki namalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący ściemniacz ::

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdobienie - te kwiatuszki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I kolor bazowy i zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No po prostu przepiękne mani....aż mi się płakać chce że ja tak nie potrafię...ehh.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny granat i urocze zdobienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...