środa, 10 czerwca 2015

Flash Nail Polish 100, Morski odcień i kwiaty

Witam, wyjątkowo wieczorem.
Post miał ukazać się jutro z rana, jednak będzie do poduchy.
Bardziej do oglądania, bo jak zawsze sporo fotek.
Zapraszam. 



Tak prezentuję się kolejna emalia, którą otrzymałam od Quiz.

Bardzo podpasował mi ten odcień, wiadomo :)
Ma to coś, co przyciąga wzrok.
Polubiłam się z nim bardzo.
FLASH NAIL POLISH 100


" Prawdziwa feeria barw została zamknięta w atrakcyjnych buteleczkach lakieru do paznokci FLASH. Lakier bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciach, pokrywając je gładką, równą warstwą. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalateu."

Ubolewam nad faktem, że na butelce nie widnieje numerek... może był, może przez nie uwagę się zmazał ;/
Mimo wszytko ta seria ma coś w sobie, że chce się ich więcej. 



Ja swoje pazury pokryłam dwoma cienkim warstwami, zawsze lepiej cieniej i kilka razy niz jedną grubą i zalać skorki czy czekać wieki aż wyschnie.
Tutaj te dwie cienkie warstwy okazały się wystarczające, szybko emalia schnie to jej kolejny plus.
Wygodnie się maluję, bez smug, kremowa konsystencja i połysk po nałożeniu.
Można nim stemplować, na białym bardzo ładnie się odbija, dając lekko neonowy efekt.



Oczywiście nie mogło obejść się bez kwiatów :)
W ruch poszła nowa płytka od BP, trochę brokatowego topu - jak nigdy.
Mam ich kilka(naście) i nie wiem, czemu mało używam... boję się czy co?! 
:D




Jak Wam się podoba moja interpretacja?



Dziękuję marce QUIZ COSMETICza możliwość testowania lakieru. 
Gdy klikniecie w nazwę marki przeniesie Was do strony, gdzie widnieje cała paleta barw tych emalii. 



Miłej Nocy!!




28 komentarzy:

  1. pieknie i efektownie- bardzo mi sie podobaja te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam kolorek, jak i zdobienie wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie. Nie wiem czemu, ale quiz nie oznacza nr swoich lakierów (tak mi się wydaje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesety nie oznacza, ja znalazłam numery na stronie ;D

      Usuń
  4. Piękny kolor i wspaniałe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo mateczko...jakie piękne mani...płakać mi się chce jak widzę takie cuda a ja swoich pazurków nie mam pomalowanych nawet na jeden kolor ehh to lenistwo :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... to szybko zabieraj się za malowanie :) Albo zapraszam do mnie.

      Usuń
  6. zawsze wyczarujesz cosik pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi kwiatami wygląda cudnie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba motyw kwiatowy na paznokciach :) Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie wszelkie niebieskości na paznokciach, a z tymi kwiatkami wyglada rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie, a ten kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor nie mój, ale wzorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemny kolorek :) A całe zdobienie bardzo ładniutkie :) Nie martw się, też mam górę topów, a sięgam po nie bardzo rzadko, nie wiem czemu :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny kolor, a bo te topy takie są, ładne ale ciężko je użyć :D

      Usuń
  13. Rewelacyjnie to wszystko połączyłaś, a te kwiatiuszki wyglądaja uroczo:)Kolorek boski

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie bardzo miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...