wtorek, 2 czerwca 2015

EVELINE X-tream Noir, Tusz Do Rzęs

Witam wszystkich w piękny słoneczny dzień.
Wyjątkowy wtorek, jeden w roku, moje urodziny.
Zapraszam na post, w którym przedstawię Wam czarny jak noc, tusz do rzęs.

Muszę Wam powiedzieć, że polubiłam się z nim i to bardzo. Uwielbiam klasykę, czyli czarny tusz i standardowa szczoteczkę. 
Jest mocno czarny, utrzymuję się cały dzień na rzęsach, nie muszę martwić się o poprawki. Na imprezie też się spisał bardzo dobrze.
Zmywanie nie robi większego problemy, preparat do demakijażu świetnie sobie z nim radzi. 
Kolor ekstremalnie czarny- takie lubię.
Konsystencja jak dla mnie idealna, nie jest za rzadki ani mokry... nie lubię gdy mam nowy tusz, a on odbija się na górnej powiece ;/ Tutaj tego nie zauważyłam. 
Jestem zwolenniczką mocno wytuszowanego oka, tutaj trzeba kilku pociągnięcie szczoteczką, bo po jednym razie oko jest prawie nie nagie ;) 
Maskara nie podrażnia, nie uczula.
Fajnie rozdziela rzęsy. Można nakładać ją na serum/baze EVELINE, dla uzyskania lepszego efektu.

X-tream Noir tusz do rzęs


Standardowa, stożkowata szczotka, taka jest dla mnie najlepsze. Nie wiem dlaczego wolę je od tych silikonowych.


Tusz w klasycznym, eleganckim czarno-złotym opakowaniu, pojemnoćci 10 ml.
Cena to ok. 14 złotych.
Myślę, że za ta kwotę można ją wypróbować, a może stanie się jedną z ulubionych?
U mnie zajmuje honorowe miejsce.




Skład:
Aqua/Water, Glyceryn Sterate, Copernica Cerifera Cera, Cera Microcrystallina, Ricinus Commusis Sedd Oil, Polivinyl, Alcohol, Propylene Glicol, Stearic Acid, Palmitic Acid, AminomethylPropanol, Phenoxyethanol, Capryly Glycol, Sodium Dehydrolacetate Lecthin , Cellulose, Soluble Collagen, Tocpherol, AscorbylPalmitate , Glycerin, Citric Acid, Sodium PCA, Mel Extract, Silica, Hydrolized Elastin, Sorbic Acid, Serine, Glycogen, Cl 77499

Od producenta dowiemy się, że:

Intensywna, głęboka czerń maskary X-Treme Noir Ultra Volume & Long sprawi, że Twoje rzęsy nabiorą zjawiskowego i przyciągającego uwagę wyglądu. Stożkowa szczoteczka z włosia zapewnia precyzyjną aplikację oraz dodaje ultraobjętości przy jednoczesnym wydłużeniu i rozdzieleniu rzęs.Aksamitna formuła wzbogacona o olej rycynowy i wosk carnauba wzmacnia i dogłębnie odżywia rzęsy.  Rzęsy są idealnie wytuszowane i rozdzielone od nasady aż po same końcówki! Nie zawiera parabenów 

A tak prezentuje się moje oko, dziś :)
Cienie to 3 wersje zieleni z palety Sleek. 


To ja uciekam świętować w gronie najbliższych, miłego dnia!



Produkt ten posiadam dzięki uprzejmości marki:

https://www.eveline.eu/

Opinię jaką wyraziłam jest moją własną, a fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał na to żadnego wpływu.



25 komentarzy:

  1. Co do tuszu to ładnie się prezentuje, mam inny tej samej firmy i bardzo go lubię :P. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wszystkiego najlepszego :*
    A tusz na rzęsach bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt nadaje :)
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) akurat tego tuszu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy masz śliczne :) Mam tusz do rzęs Eveline, ale inny - jestem zadowolona. Wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, jesteście kochane! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go nie polubiłam, dla mnie był z słaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu odpowiada, czytałam dobre jak i te gorsze recenzje, albo ktoś go lubi albo nie ;/

      Usuń
  8. Ładny efekt daje, no i duży plus za tę czerń :)
    Wszystkiego dobrego~! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, a co do tuszy eveline ja ostatnio też sobie zakupiłam jeden i jestem z niego zadowolona ale też muszę nakladać dwie albo trzy warstwy żeby było coś widać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego...dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń. Co do tuszu to bardzo ładnie wygląda na Twoich rzęsach. W ogóle to piękna z Ciebie kobieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się tusz prezentuje :) Dziękuję za przemiłe odwiedziny :) Obserwuje i zapraszam do siebie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bede zaglądać częściej :)

      Usuń
  13. Nie używam kosmetyków Eveline oprócz tuszy, które moim zdaniem są naprawdę dobre i bardzo tanie. tej maskary jeszcze nie miałam, ale już wiem, że mi również przypadłaby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Głęboką czerń w tuszu to ja uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie używam ten tusz i jestem z niego bardzo zadowolona.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...