środa, 3 czerwca 2015

EVELINE, Laser Precision Oczyszczający Tonik Micelarny

Hello,
dzień za dniem mija, nawet się nie obejrzymy i kolejny rok za nami.
Starzejemy się z dnia na dzień, tym samym nie możemy zapomnieć o dobrze dobranych kosmetykach.
Dziś o pewnym płynie od Eveline.



Płyn jak i kilka innych kosmetyków znajdował się w paczce testerskiej.
Ten jak i serie kremów podarowałam mojej mamie. Zawsze dobieram jej kremy i kosmetyki do pielęgnacji, odpowiednie do wieku, więc nie była dla niej to żadna nowość. Kupuję ja i ona ma używać, co jakiś czas sprawdzałam stan opakowań. Teraz już wdrożyła w swoje życie, rytuały pielęgnacyjne, więc sprawdzanie odeszło, chociaż czasem jeszcze kuknę ;) 
Wierze na słowo, że używa :)


Musze się przyznać, że sama z ciekawości kilka razy użyłam tego płynu.
Jest godny polecenia, nie było żadnych problemów, żadnych nie miłych niespodzianek.
Bezalkoholowy
Oczyszczający Tonik micelarny
Bez zapachu
Dobrze oczyszcza skórę
Nie ściąga, nie podrażnia, nie pachnie.
Może być stosowany jako dopełnienie codziennej pielęgnacji bądź jako "odświeżacz' w ciągu dnia.

Moja mama nie zauważyła żadnych nie przyjemności z jego strony, skóra stała się bardziej odświeżona, delikatniejsza.
 Dobrze spełnia rolę toniku, jak i usuwa resztki makijażu. 
Nie wysusza skóry, szybko się wchłania. 



Płynna ciecz, lekko różowej barwy, zamknięta w butelce z wygodną pompką. Wystarczy nacisnąć i płyn wydobywa się na wacik. To bardzo wygodne rozwiązanie,nie ma możliwości wylania zbyt dużej ilości płynu, co zdarza się przy standardowych butelkach.



Pojemność butelki to 240 ml. 
Jest wydajny, nie wielka ilość pozwala na oczyszczenie całej twarzy. 
Cena to około 18 złotych.

Produkt przeznaczony do cery dojrzalej, również wrażliwej.

SKŁAD:

Aqua (Water), Sodium Hyaluronate, Polysorbate-20, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Betaine, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Propylene Glycol, Acacia Seyal Gum, Panthenol, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Allantoin, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Methylchloroisothiazolinone, Disodium EDTA, CI 16185


Co mówi producent:

Acacia Collagen + Algi Laminaria + PhytoCell Tec™ 1. Długotrwale nawilża i wygładza skórę2. Idealnie tonizuje i odświeża3. Doskonale napina i ujędrnia Do cery dojrzałej, również wrażliwejBez parabenówInnowacyjna formuła micelarnego toniku bezalkoholowego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem akacjowym i algami laminaria oraz  PhytoCell Tec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi.Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę.Przywraca  prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej  utracie z naskórka.Intensywnie wygładza i ujędrnia. Bogata receptura:Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry.bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną. Acacia Collagen - Kolagen akacjowy -innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające. Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną. PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność  komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd. 



Czy znacie ten produkt ? 

Produkt ten posiadam dzięki uprzejmości marki:

https://www.eveline.eu/

Opinię jaką wyraziłam jest moją własną, a fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał na to żadnego wpływu.


Miłego Dnia!

23 komentarze:

  1. Ostatnio czytam coraz wiecej pozytywnych opinii o tej marce a dotychczas było mi z nią nie po drodze. Moze czas sie jednak przekonać do zmiany stanowiska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować, nie kosztują wiele.

      Usuń
  2. Z marką Eveline lubię się, ale tego toniku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale podoba mi się aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te opakowania, nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie używałam. Ale widzę że bardzo wygodna pompka ;)) być może kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie używałam. Ale widzę że bardzo wygodna pompka ;)) być może kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tym produkcie. Opakowanie bardzo przypomina zmywacz do paznokci z biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, podobna, tylko z tą różnicą, że ta działa, a bierdronkowe zawsze szwankują.

      Usuń
  9. Mam i robi to co na robić i na szczęście jest bez alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i robi to co na robić i na szczęście jest bez alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to daje na duży plus :) Z alkoholem zazwyczaj po dłuższym stosowaniu przesuszają skórę :(

      Usuń
  11. wyglada na super produkt, chetnie go wyprobuje przy najblizszej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu, ale jest wiele kosmetyków Eveline które sprawdziły sie u mnie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również, chętnie sięgam po tą markę :)

      Usuń
  14. nie znam :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś tonik z Eveline mialam ale nie jestem pewna czy to ten sam i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...