wtorek, 23 czerwca 2015

Energetyczne Hybrydy na początek lata Indigo Nails

Witajcie w wtorkowe popołudnie.
Miał być OPENBOX pudełka Shiny, niestety nadal czekam na kuriera który nie dojechał ;(
Nie ma pudełka to wyskakuje z postem paznokciowym, zapraszam.



Wczoraj był szalony dzień, przegapiłam kilka konkursów- normalka, szybko i gdzieś...
Na zakończenie relaksująca wizyta znajomej i jej hybryda, która ja robiłam :)
Może nie jest to jeszcze super poziom, bo ciągle się wprawiam, co innego robić sobie, a co innemu komuś, mam nadzieję, że szybko dojdę do wprawy i perfekcji.
Dziś mam ochotę zrobić sobie, u stóp już mam, zielone, a jak :)
Jeśli obserwujecie mnie na INSTAGRAMIE, tam wszystko na bieżąco, kupiłam kilka kolorów hybryd z Indigo, bazę, top, żel, klej do folii i folię. 
Chciałabym więcej i więcej, wchodzenie do takiego sklepu jest ryzykowne.



Wszystko przez moją przyjaciółkę... zaraziła mnie nimi. Miały być Samilaki, jednak nie uległam presji otoczenia i na przekór kupiłam te. Nie żałuję. Poprzednie te do  niby wprawiania NTN, cóż szału nie robią, cena adekwatna do jakości. 



Zdjęcia są trochę poprawione, bo ciężko z moimi możliwościami wydobyć ten neonowy kolor :D
Nawet ten gradient dziwnie wyszedł, jakby nie było przejścia płynnego ;/
Był to rówznież mój pierwszy raz z folią transferową, chciałam poprawić, Ilonka była zadowolona ;) Gdyby wszyscy tacy byli świat  byłby o wiele piękniejszy i prostszy :)




Kolory jakie użyłam o robiący furorę Bahama Mama oraz Out fn Control od Indigo.

Jeśli chcecie zapoznać się z ofertą marki zapraszam :


Indigo Nails




Z tego wszystkiego chyba zaraz zrobię sobie swoją wersję energetycznego mani.

Jak Wam się podoba?

Miłego Dnia


53 komentarze:

  1. piękne, piękne, piękne :) nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ilonka, że to Ty :) Dziękuje, fajnie że Tobie się podobają.

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podobają, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne;) Na lato wprost idealne;)


    http://darmowo2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki piękne :) słuszałam dużo dobrego o tej marce i planuję kupić sobie żele z indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladaja, Twoja znajoma jest pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolor! Strasznie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Kolorki Indigo ma na prawdę genialne i super kryją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, czasem trafi się jakaś trefna partia co krycie jest troszkę słabsze.

      Usuń
  8. śliczne kolorki;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U siebie nie widzę tych kolorów, ale u Twojej koleżanki wyglądają super! Bardzo podoba mi sie akcent na wskazujących palcach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek :)ja wlaśnie niedawno położyłam sobie pierwszy raz w życiu hybrydę na paznokciach u stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na stopach, a u rąk już nie raz , nie dwa ;)

      Usuń
  11. Piękny kolor :) Chętnie bym sobie taki u stóp zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. zgadza się :) ten jaśniejszy samą nazwą już wskazuję, BAHAMAM MAMA ;)

      Usuń
  13. Piękne kolorki!!!

    Co do semilakow to ja też nie uległam semilakomanii jaka zawładneła blogosfera! Kupuję wszystkie inne ale nie semilaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 1 semilaka 095 i to jeszcze go dostałam nie proszac sie o niego. Kolor super, ale reszta wg mnie przecietna!

      Usuń
  14. Piękny neonowy soczysty kolor na lato :-). Jakiś czas temu też miałam ciśnienie na hybrydę ale jakoś mi przeszło i męczę obecnie moje zapasy lakierów bo za dużo tego wszystkiego mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj moje zapasy zwykłych lakierów są ogromne, mimo to skusiłam się na hybrydy.

      Usuń
  15. Piękne paznokcie, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny kolorek na lato, uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj folia skradła me serce :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Oj tak sama chyba sobie zrobię takie energy :D

      Usuń
  19. Jakie piękne te kolorki!! Muszę obczaić jakie mają jeszcze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indigo ba bardzo dużą game kolorystyczną, polecam.

      Usuń
  20. ładnie się prezentuje :) i ten efekt "wow" :D:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorek ;) Z opaloną cerą wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie, fantastyczne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyszło, bardzo wakacyjnie. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie Ci wyszły! Ja na poczatku mojej przygody z hybrydami zasięgnęłam opinii na blogach i od koleżanek doświadczonych i wybrałam Semilac jednak :) i cały czas go używam, od poczatku. Na szczęście nie kupowałam innych "na wprawę" bo to by było bez sensu :) jak już robić to czymś dobrej jakości, żeby się nie zniechęcić po pierwszym razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! żałuję tych zwykłych :/

      Usuń
    2. Dokładnie! żałuję tych zwykłych :/

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...