poniedziałek, 29 czerwca 2015

Czerń i naklejki wodne

Witam, znów poniedziałek... ostatnio tak szybko czas płynie, za szybko.
Dziś mam dla Was  stylizację z naklejkami wodnymi.
Zapraszam.

Naklejki wodne to szybki i efektowny manicure, gdy brakuje nam czasu. Bardzo je polubiłam.
Zdjęcia pazurek robione po 5ciu dniach noszenia, odrost i zużycie widoczne. 
Wcześniej jakoś nie miałam okazji zrobić zdjęć. 
Szkoda, że już nie mam takiej długości paznokci, miałam przedłużać ale jak zawsze brakuje czasu.


Pod nakleji użyłam białego SH, a na resztę czarny. Ostatnio to moja ulubiona czerń. Łatwo się maluje, nie smuży, dość szybko schnie.
Cała seria lakierów XTREME WEAR  przypadła mi do gustu, mam kilka kolorów. 


To zdobienie zyskało wielu zwolenników i przyciągało uwagę ;)



Lubicie naklejki wodne? Jak Wam się podoba moja interpretacja?

Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku.


36 komentarzy:

  1. Świetne te naklejki. Wyglądają naprawdę super. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, jeśli kiedyś zobaczę to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają te naklejki na pazurkach..i nawet po 5-ciu dniach pazurki nadal pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja u kosmetyczki ostatnio miałam takie naklejki wodne i bardzo fajnie się spisywały :-) Twoje pazurki wyglądają pięknie, fajnie, że połączyłaś ten wzór z czernią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naklejki wodne. Świetnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki wodne to bardzo fajna sprawa, sama lubię :). Bardzo ładnie wyglądają, chociaż czarny to nie jest mój kolor na paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne paznokcie<3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki pięknie prezentują się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to razem współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerń na paznokciach jak najbardziej tak !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada super, ale chyba trochu za ciemne jak dla mnie na te porè :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie nie,m czasem lubię i latem czerń ;0

      Usuń
  12. Ślicznie, super, te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro to zdjęcia po pięciu dniach noszenia, to mani wygląda rewelacyjnie:))W ogóle świetne całe zdobienie, a te naklejki są bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądają twoje paznokcie ;) Z naklejkami wodnymi miałam do czynienia dopiero nie dawno i podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Muzę kiedyś wypróbować naklejki wodne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...