piątek, 26 czerwca 2015

Akcja SZUKAM NOWEGO DOMU dla garstki lakierów

Hejka, dziś przychodzę do Was z czymś miłym, ba nawet bardzo.
Ostatnio wzięło mnie na przegląd moich lakierów i tym samym, kilka chcę podarować jednej z Was.
Co wy na to?
Z okazji rozpoczęcia wakacji, robię rozdanie, okazja nie byle jaka :)

Nie ma tego wiele, 8 sztuk nowych lub raz użytych.
Zaraz wszystko opowiem.


W zestawie, który chcę Was obdarować znajdują się takie emalie jak:

ORIFLAME VERYME, Pink Sparcle ( nowy, użyty na wzorniku)
HEAN, City Fashion 170 ( użyty raz)
GOLDEN ROSE, Carnival, 09 ( nowy)
CIATE MINI, ( użyty raz)
GOLDEN ROSE, Matte Velvet, 101 ( nowy)
LEMAX, Galaxy Topper, 1 ( nowy)
MAVALA, Dakar, 55 ( użyty raz)
GOLDEN ROSE, Glamour, 138 ( nowy)

Jeśli nie przeszkadza Wam ich stan, tych które były użyte, zapraszam.


Jednej osobie się poszczęści... 
Co trzeba zrobić?

Zgłosić się w komentarzu i spełnić kilka warunków.

OBOWIĄZKOWO:
Być publiczny obserwatorem bloga.
Napisać dlaczego Tobie mam podarować ten zestaw.
Jury, w którym będę ja i moja znajoma wybierzemy jedną osobę, która otrzyma zestawik.
To tyle... 

Miło mi będzie jeśli:
 Udostępnicie baner ( pierwsze zdjęcie) u siebie na blogu lub fb
Polubicie mój FanPage na Facebooku 


Akcja potrwa do 19 lipca 2015 roku.


16 komentarzy:

  1. Fajna akcja :) Ja też ostatnio próbuję odchudzić swoją kolekcję, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja mam ten sam problem z powtarzającymi się kolorami :) dlatego póki co pare lakierów i ozdób wystawiłam na blogową wyprzwdaż, a jeszcze muszę je wrzucić na allegro i olx

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie, ze obserwuje, banerek umiescilam na FB
    Z checia przygarne te piekne buteleczki, szczegolnie ten sliczny galaxy topper..achhhh i wyczaruje piekne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa z tym oddaniem :) Jednak ja nie zgłaszam się, bo rzadko sama maluję paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :) Ja również prawie w ogóle nie maluję pazurów, więc innym bardziej się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Mam za dużo lakierów, więc dam szansę innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się pozbywam lakierów, bo zaczynam robić żele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co mam duuuży zapas lakierów ;) hi

    OdpowiedzUsuń
  10. No Kochana ale.robisz frajde dla lakieromaniaczek:-Pja nie biorę udzialu bo ostatnio przybyło mi trochę lakierów,wiec tylko pokibicuje inne,powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dla uczestniczek! Moja kolekcja też wymaga odchudzenia, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, zgłaszam się :)
    Obserwuję Cię już od dawna, dodatkowo polubiłam FP na fejsie (Ewelina Przyszlakowska).
    Bardzo chętnie przygarnę zestawik, ponieważ są tam lakiery z firmy, którą bardzo lubię - Golden Rose, oraz cudeńka, których nigdy nie miałam okazji testować. Jestem bardzo ciekawa, jak spisują się na pazurkach Ciate oraz top coat Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się ostatnio pozbywałam zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :D Napiszę o tym na moim blogu ("wklejam baner"), fp polubiony, obserwuję. Wiec czemu mi? Uwielbiam malować paznokcie! Mam w domu pewną kolekcję ale tych jeszcze nie a tego matowego ostatnio nie było jak chciałam kupić. Dodatkowo jestem z Łodzi czyli tam skąd pochodzą lakiery z Golden Rose, pozwólmy im wrócić tam skąd pochodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga od kilku minut, dosłownie przed chwilą na niego trafiłam ;) Dlaczego mi miałabyś podarować te skarby? Na pewno bardzo dobrze się nimi zaopiekuję, zresztą nigdy nie odmawiam lakierom w potrzebie, wszystkie chętnie przygarnę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...