czwartek, 21 maja 2015

ShinyBox Maj 2015, KOBIECY SZYK

Dziś nadszedł ten dzień, jak co miesiąc kiedy pokazu Wam  co kryje w sobie wnętrze pudełka Shiny.


Oczywiście z rana śledzę fanpage i podglądam, czy ktoś coś opublikował, zżera mnie ciekawość jak zawsze. Kuriera, jak na złość nie widać...czekam i czekam... doczekać się nie mogę, też tak macie? :D Czy tylko ja, taka niecierpliwa?

 Wreszcie, później niż zawsze dojechał.
Tak jest co miesiąc, czekam i doczekać się nie mogę, swojego pudełeczka.


Przejdźmy do konkretów w majowym pudełku znajdziemy aż 7 produktów! 
Tak jest u mnie, jestem subskrybentką więc znalazł się dodatkowy kosmetyk w postaci jedwabiu do stóp ;) był jeszcze do wyboru Antyperspirant w tabletkach.

 Cała reszta cudów to:

 Aronia balsam do ciała wzmacniający naczynka, BEAUTY NATURALIS. Pachnie cudnie, aktywnie pielęgnuje wrażliwą skórę, z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi. 
18,00  zł / 200 ml

Gąbka naturalna Konjac, YASUMI. Jakiś czas temu już była w moim posiadaniu i nawet ją polubiłam. Służy do oczyszczania jak i masażu ciała.
 19,90 zł / szt.

Pomadka do ust Mariza Selective, MARIZA. Kremowa, gładka, idealnie się rozprowadza. Mam lekki róż, już ją lubię.
16,60 zł / szt.

Lakier do paznokci, INDIGO. Trafił mi się mega kobiecy, sexi kolor- czerwony. Cudo. 
16,00 zł / szt.

Krem nawilżający z Oceosomami, THALION. Krem ten zapewnia optymalne nawilżenie i odbudowuję barierę ochronną naskórka cery suchej. MINIATURKA
160,00 zł / 50 ml 

Jako gratisy:
Lusterko  od torebki Venezia 
Maseczka siarkowa Barwa, 3,99 zł / 2 x 5 ml
Ulotki, rabaty oczywiście w środku.





Jak w większości pudełek podoba mi się design samego pudełka.
Idealnie pasuje do nazwy Kobiecy Szyk, wnętrze tez jest bardzo kobiece. 

Jak Wasze pudelka? Dojechały dziś, czy nadal czekacie?

Gdyby ktoś chciał nabyć te wszystkie rarytasy, zapraszam na stronę Shiny

Miłego Wieczoru!


47 komentarzy:

  1. Dojechało!
    w tym miesiącu pudełko jest BEZNADZIEJNE wg mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to indywidualna sprawa, dla mnie jest fajne :) Oby kolejne się spodobało- jeśli będzie:)

      Usuń
  2. Coraz częściej mam ochotę zamówić to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ochotę, aż zamówiłam, dwa razy po jednym... spodobało mi się i zostałam subskrybentką :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak jest WOW... musiałam od razu "to" wypróbować i powiedziałam WOW :)

      Usuń
  4. Ja czekam, ale lakier i pomadka już mi się podoba;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że pudełko jest dobre :) ale nie zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!, tez bym czekala na takie cudownosci .Lakier wyglada extra i chetnie go poogladam na Twoich pazurkach :)
    Milego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pazurkach, już myślę co do niego dołożyć.

      Usuń
  7. No to masz teraz z czym szaleć:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamówiłam w tym miesiącu i chyba nie żałuję...chociaż kolor lakieru bardzo mi się podoba :) Ciekawi mnie też krem i balsam. Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam pachnie tak delikatnie, bardzo ładny. Lakier już musiałam wypróbować :D

      Usuń
  9. Jak obserwije wsxystkie wpisy z pudełkami stwierdzam, że shiny jest beznadziejne...

    Najbardziej zawsze podobaja mi się zawartości joyboxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joy jest najlepszy ze wszystkich.

      Usuń
    2. Czyli nie mam mylnego wrażenia :)

      Usuń
  10. gREAT PRODUCTS :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, ale jakoś nie ciągnie mnie do tych pudełeczek, może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne opakowanie, ale zawartość średnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zamawiam taki pudełek, ale zaciekawiła mnie Aronia i krem Thalion :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie całkiem udane pudełko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jedynie gąbka ciekawa, reszta raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dojechało wczoraj, odczucia co do niego mam mieszane, ale nie chcę oceniać pohopnie dlatego planuje najpierw potestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zamawiam Shiny;) czaję się na Joy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne pudełko. Szminka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem bardzo zadowolona! :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama mam ochotę w końcu zamówić sobie pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znów będziesz miała masę radości z testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja czekam na pudełko ale beglossy ;)
    przyznam że kobiecy szyk jest średniawy ( w tamtym miesiącu było lepsze ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę wypróbować jakiś lakier Indigo. Na wszystkich blogach ich pełno a ja jeszcze nie mam żadnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem przyjemne pudełko. Jestem bardzo ciekawa kremu Thalion.

    OdpowiedzUsuń
  25. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio stawiam na kosmetyczny minimalizm więc żadnych pudełek itp nie zamawiam, ale lubię u innych popatrzeć sobie i poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiadomo kosmetyki w takich pudełkach to kwestia gustu czy komuś się podoba, czy nie. Jednak według mnie to pudełko jest beznadziejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłabym zadowolona ;p Jedynie lakier interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zalało dziś blogi to pudełko. ;-) Mnie jakoś nie przypadłaby do gustu ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  30. fakne produkty w tym pudelku

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi ta zawartość nawet się podoba. Najbardziej krem Thalion mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawartość nie zachwyca niestety...

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem fajne pudełeczko :) Ciekawi mnie maseczka barwa siarkowa- o toniku czytałam już wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja cały czas zastanawiam się nad Joyem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kiś rok temu kupowałam Shiny, ale kilka razy się zawiodłam i zrezygnowałam. Fajne jest to oczekiwanie na paczkę, ale w moim przypadku wiele kosmetyków zużywałam na siłę...
    Tutaj najbardziej podoba mi się lakier i gąbką, która bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełeczko niczego sobie :) może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...