niedziela, 3 maja 2015

Pomarańczowy Świat, Sally Hansen Xtreme wear, 150 Sun Kissed

Witam w leniwy i słoneczny dzień. Chociaż ostatni dzień majowego weekendu dopisał.
Pewnie większość jeszcze świętuje, część wraca do domów u mnie w tym roku nudno.
Mimo to aby się nie nudzić, przygotowałam manicure, nie byle jaki bo pomarańczowy.
Kolor ten nie należy do moich ulubionych, czasem trzeba się przełamać.


 W sumie sumarum nie żałuję. O dziwo nawet stemplowanie poszło gładko.
Na tym pomarańczu bardzo ładnie odbił się stempel, aż sama się dziwię, że mi wyszło. 
Następnym razem będą kolorowe... naszła mnie chęć na stemple :D

Przejdźmy do obejrzenia tego pocałunku słońca... oj ognisty on. 



Bardzo podobają mi się w tej serii buteleczki, takie inne niż cała reszta emalii. 
11,8 ml lakieru w środku, długi klasyczny pędzelek. Schnie dość szybko, maluję się gładko, ja dałam dwie warstwy. w butelce lakier ten nie wygląda na taki ostry, po nałożeniu na płytkę nabiera  nasycenia. W słonecznym dniu jest jakby neonem. Bardzo przyjemny dla oka. Nawet się z nim polubiłam.


 Długo myślałam co na nim zmalować, w końcu doszła do wniosku, że szkoda psuć tego neonowego efektu.



Wygrzebałam ze swojej magicznej szafy płytki, wpadła mi piękna, o orientalnych wzorach 
blaszka QA88.  Na dodatek nowa, nie używana.


Zestaw jaki użyłam do zdobienia to:
Lakier SH, Sun Kissed 150
Blaszka QA88, zakupiona w sklepie Bleberry Store
Glitter gratis również z tego sklepu
Lakier do stempli Konad, czarny

Sklepu nie muszę nikomu chyba przedstawiać, bo każda z nas doskonale go zna, jeśli nie to zapraszam:

 

A teraz moje pazurki w pełnej okazałości :)




Dodałam kilka piegów z glitteru, w kolorze żółtego neonu ;) bo było mi trochę pusto.




Jak Wam się podoba moja interpretacja?

Miłych resztek chwil weekendu Wam życzę, a jutro od nowa... 

Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. pięknie wyszło i ten pomarańcz super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolorek, uwielbiam takie żywe kolorki na paznokciach :) Fajnie wyglądają te żółte piegi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak i u Ciebie pomarańczowy kolor nie należy do moich ulubionych, ale wybrałaś do niego tak fajne wzorki, bardzo pasujące, że tym razem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne mani :) Kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek!!!! No i świetna płytka.
    Ja miałam w końcu 3 dni wolnego i nigdzie się nie ruszałam z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten lakierek :)) przyznam Ci się, że nawet dziś u mnie gości!
    świetnie go ostemplowałaś - wyszło Ci naprawdę ekstra zdobienie, kojarzy mi się trochę z azteckimi wzorami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wszystko ze sobą skomponowałaś. Tak jak piszessz czasem się trzeba przełamać i jak patrzę na twoje zdobienie to chyba też muszę ruszyć swoje pomarańczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie pomaranczowych lakierow,ale ten naprawde fajnie wyglada. Orientalny wzor pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym zdobieniem pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez nie lubie pomaranczowego... Ale ten jest wyjątkowo apetyczny. A blaszka mega. Chyba sama sie skuszę na zakup blaszek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...