piątek, 1 maja 2015

Mint Candy Apple 702 essie

Witam, mimo lenistwa ja pojawiam się dla Was ze świeżym postem. 
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Dziś na tapecie, kolejna mięta... ile ich jeszcze będzie tego nie wiem.




Wiosennie u mnie dzisiaj, szkoda, że tylko na paznokciach.

Maj zobowiązuję i kwiaty dla Was pokazuję.

Jak wiecie albo i nie, uwielbiam wyprzedaże blogowe, z jednej takiej mam tego Essiaka.
Zauroczył mnie od pierwszego spojrzenia, musiał być mój. 

ESSIE MINT CANDY APPLE 702
Jak go nie kochać, no jak?
Takie wiosenny, lekki kolor. 



Duża butelka, cienki pędzelek, nawet nie przeszkadza mi nałożenie trzech warstw aby było ładnie, kolor nadrabia małe minusy. 
Schnie dość szybko. 
Trwałość jest przeciętna, jednak w połączeniu z dobrym topem, potrafi ładnie się prezentować jeszcze po 6 dniach.
Powiem Wam, że idealnym topem do normalnych emalii jest TOP Sally Hansen Miracle Gel. 
Ostatnio tylko nim topuje, nawet te zwyczajne lakiery, efekty są wiele lepsze, dłużej się trzymają, a co najważniejsze szybko schną. 
Trzeba jedynie uważać bo rozmazuję.

Kolor trochę dziwak, mięta... a może błękit. 




Jak zawsze urozmaiciłam kolor solo, kwiaty musiały się pojawić. 



Trochę top rozmazał mi kwiaty, nie mogłam poszukać bezbarwnego lakieru aby zabezpieczyć aplikację i masz... Dodałam kontur srebrnym aby nie było tego tak widać, dzięki temu kwiaty nabrały wyrazistości.





Jak Wam się podoba? Idealnie na majowy weekend?

Miłego Dnia i duuuużo słońca.


23 komentarze:

  1. Cudny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że Ciebie zauroczył, jest cudowny! <3

    PS. Już czekam na Twojego ciasteczkowego potworka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny a w połączeniu z kwiatkami od razu poprawia nastrój mimo nie ciekawej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne mani, śliczny niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest śliczny!!

    Bardzo mi się podoba zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przeslodkie <3
    A odcień niebieskiego jest cudowny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczo wyglądają <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tego essiaka i jest świetny:)
    Kwiatki dodały mu wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks amazing!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda na niebieski, ale wiem, że to miętka :) Ja też mam ostatnio fazę na ten kolor (i ogólnie pastele).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor, dla mnie to błękit, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wymyśliłaś z tymi kwiatuszkami:) przyjemnie to wygląda, a kolorystyka całego zdobienia super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za Wasze miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor...a ze zdobieniem w kwiaty prezentuje się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosłownie przeurocze zdobienie, kolorystyka, kwiatki - wszystko mi się baardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...