poniedziałek, 4 maja 2015

Matowo czy z połyskiem? Oto jest pytanie... GLAMOUR STAIN Nr 2 WIBO

Pierwszy majowy poniedziałek jest dość udany. 
Ptaszki śpiewają, słonko świeci i czego chcieć więcej
Dzisiaj musicie mi pomóc co lepsze, matowo czy z połyskiem.
Zapraszam na post.
Ze mną już tak jest, raz mam fazę na maty za chwilę połysk, niedawno jarałam się naklejkami, teraz stemplowała bym na okrągło. Tez tak macie?
Na dodatek odkopałam piękny lakier i nie mogę się zdecydować jak g nosić. 
Ameryki tym lakierem nie odkryłam, wszyscy już go pokazywali, tylko nie ja.
Muszę zainwestować w nowości, by nie wiało nudą.
Przejdę może do lakieru.

GLAMOUR SATIN NR 2 WIBO

Cała seria zawiera 5 kolorków, ja zdecydowałam się na granatowy odcień, który od samego początku bardzo mi się spodobał. 
Jest to lakier o satynowym wykończeniu- piękny.
Jednak gdy go zatopujemy, nabiera nowego wyglądu i rozświetla się milionem świetlistych drobinek... CUDO!
Teraz weź kobieto się zdecyduj jak go nosić.
Już Wam pokazuje, napstrykałam trochę fotek dla porównania.
Wersja matowa, czy jak kto woli satynowa :)



 Satynowy? Czy błyszczący?
 



Najważniejsze nie mogło być nago i solo, musiałam dorobić kwiaty :) Stempel poszedł w ruch i wykończenie już nie jest tak istotne, liczy się efekt końcowy.
Obie wersję są fajne, jednak jak dla mnie połysk wygrywa.







Jak Wam się podoba? lakier ten wolicie nosić jako satynke czy w wersji błyszczącej?

Miłego Dnia!

26 komentarzy:

  1. jaaaakie superaśne pazury :) muszę się do ciebie kiedyś zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z połyskiem wygląda bosko <3 i te kwiatuszki, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zimowo wolałam ten lakier w macie, teraz skłaniam się jednak ku błyskowi ;)) ot taka kobieca natura :)
    świetnie się u ciebie prezentuje z kwiatuszkami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z połyskiem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię satynę, ale to Wibo z topem ładne ma drobinki. W sumie i tak i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeden z tej serii wibo satynowy i jednak chyba wolę jak się połyskuję:)a Ty wyczarowałaś cudeńko tym zdobienie\, a te niebieskie ćwieki mnie rozwaliły. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za bardzo za tymi satynkami nie przepadam, ale przyznam że z tymi białymi kwiatkami bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest przepiękny :) zdecydowanie bardziej podoba mi się z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i matowe i błyszczące ładne :) najbardziej w tym wszystkim podobają mi się kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam granatowe lakiery :) Ten chyba lepiej wygląda z błyszczącym topem. Kwiatki dodają uroku pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor. :-) Podobają mi się i matowe i błyszczące. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie też mi się podoba. :-)

      Usuń
  12. Super to wyszło moja gwiazdo :-* Ja jednak stawiam na błysk

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardziej się podoba z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W obu wersjach podobają mi się te lakiery ;) mam dwa kolorki: granat i brąz ; jeden i drugi fajne i dodam jeszcze , że super się nimi stempluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek jest śliczny i obie wersje są świetne.

    Zdobienie wyszło Ci super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wersje super, ale chyba wolę błyszczącą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z połyskiem, śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się tak i tak, ale z kwiatuszkami dają świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...