piątek, 22 maja 2015

Luksusowy Peeling Do Rąk z Ekstraktem z Wanilii, EVELINE COSMETICS

Jestem i ja, w dzisiejszym poście przygotowałam kilka słów o Luksusowym Peelingu do rąk od Eveline Cosmetics.
Zapraszam.



Po kilku intensywnych dniach dziś zabiegi na odzyskanie witalności wskazane, jutro dzień nie byle jaki bo ślub i wesele mojej kuzynki.
 Maseczki i likwidacja cieni pod oczami to główny cel. Nie można zapomnieć o dłoniach, więc przy okazji mój ulubiony peeling do rąk o nieziemskim zapachu, ukochanej...ba ubóstwianej wanilii.
Najpierw peeling, kremik i malowanie pazura :)

Jednak zacznijmy od peelingu.

Eveline Cosmetics Luksusowy Peeling do Rąk z Ekstraktem z Wanilli

8w1 kompleksowa pielęgnacja skóry dłoni.
Testowałam go ja i moja mama, u mnie nie ma większego problemu ze skóra na dłoniach, mama niestety boryka się z suchą, pękającą skórą na dłoniach. Problem uciążliwy i bolesny. Trochę bałam się, czy aby jej nie zaszkodzi i wiecie co? Jakie było nasze zdziwienie gdy po zastosowaniu peelingu jej dłonie stały się delikatne, ukojone i nawilżone. 
Nawet nie przeszkadzał jej fakt, że pachnie wanilią, którą ja uwielbiam, a ona nie koniecznie.
Jestem bardzo zadowolona z zapachu, działa uzupełniająco w mojej pielęgnacji dłoni, mamie pomógł. 
Pamiętam miałam starszą wersję tego peelingu i również był dobry i super pachniał. 

Opakowanie to stojąca tuba, pojemności 75 ml, z klikowym zamykaniem, miękka. Łatwo z niej wydobyć specyfik. 
Elegancko się prezentuję dzięki złoto-czarnej tubie.
W środku znajduję się żółta maź z brązowymi drobinkami, konsystencja pasty, nie za gęsta, nie za rzadka. 
Jest bardzo wydajny, niewielka ilość potrafi rozprowadzić się po całych dłoniach, oczywiście razem z wodą ;)
Zapach jak już mówiłam- OBŁĘD! Dość długo utrzymuję się na dłoniach. Nie jest to nachalna, przesłodzona wanilia, po której nas mdli. Miły, lekko słodkawa woń. 


Cena ok. 10 złotych. Znaleźć można go na stronie Eveline oraz w sklepach gdzie dostępna jest marka. Niestety będąc dziś w Rosmanie nie znalazłam go ;(


Skład:
Aqua, Glycerin, Polyethylene, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric, Trygliceryde, Urea, Glycine Soja Oil, Sodium Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Betaine, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Juglans Regia Shell Powder, Propynele Glycol, Citrus Limon Fruit Extract, Mel Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Theobroma Cacao Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Tocopherol, DMDM Hydation, Parfum, Cl 16255, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol

Dla mnie to nadal magia,w dodatku czarna :D


Producent obiecuję nam:

Kompleksowe działanie 8w1:

1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża.
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt.
 8. Koi i łagodzi podrażnienia.

Produkt ten posiadam dzięki uprzejmości marki:

Eveline Cosmetics

Opinię jaką wyraziłam jest moją własną, a fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał na to żadnego wpływu.


Ja bardzo się z nim polubiłam, a Wy znacie ten peeling?
A może ktoś go pokochał tak jak ja?


Miłego weekendu!


16 komentarzy:

  1. domowe SPA, ja tez takie lubie :)
    Swietny ten peeling i faktycznie dlonie sa takie delikatniejsze i milsze po zastosowaniu :) mialam niedawno mala probke tego kosmetyku i chetnie kupilabym go w wiekszej ilosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam warto kupić i jeszcze krem z tej serii i dłonie są idealne :)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie; może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że działa nieźle, ale taka ilość składników trochę mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam peelingu stricte do rąk, ten musi pachnieć nieziemsko :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drugi i to z eveline, czasem warto kupić coś tylko do danej partii ciała. Polecam

      Usuń
  6. Zapach musi być świetny :) Ja raczej nie korzystam z peelingów typowo do rąk, najczęściej dłonie peelinguję .... tym co mi zostanie na nich po peelingu ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ten peeling i krem z tej samej serii są już na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam peeling Eveline waniliowy ale z innej serii - pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'One wszystkie waniliowe cudnie pachną :)

      Usuń
  9. nigdy nie używałam :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...