środa, 27 maja 2015

Koralowy EVELINE COLOR EDITION 917

WITAM KOCHANI, środa, miało być tak słonecznie, a tu klops.
Na poprawę humoru szalone zdobienie i koralowy lakier, który otrzymałam całkiem niedawno.
Zapraszam.
Muszę Wam powiedzieć, że kolor ten cieszy się dużym zainteresowaniem. Sama chętnie o niego sięgam, byłam w nich już na dwóch imprezkach- szkoda, tylko że fotek nie mam. Malowałam nim także dwóm innym osobom, fajny wiosenno-letni odcień. 


EVELINE COLOR EDITION 917




Kremowa emalia, która bardzo dobrze rozprowadza się na płytce i szybko schnie.
Da radę bez nabłyszczacza, sam w sobie ładnie się błyszczy . Trzy cienkie warstwy dają radę. 
Nie smuży, nie bąbli, bardzo przyzwoity lakier. 
Jest trwały, nosiłam go aż 4 dni bez topu i aż takich strasznych ubytków nie było, zobaczcie sami. Tyle co starte końcówki, małe ubytki to wina prac domowych, nie będę wnikać w szczegóły :D


Zdjęcie robione około miesiąca temu gdy miałam krótsze pazurki.



Zdobienie na szybko robione, przy okazji testowałam swój nowy pędzelek, igła - Master Art - 002 od Indigo. Oj czuję, że się będzie dobrze nam razem. :D

Znacie ten lakier? 
Z Evelinowych emalii kusi mnie MIĘTA- żadna nowość.

Dziękuję macer, za możliwość testowania pięknego koloru.

https://www.eveline.eu/

Miłego Dnia!



35 komentarzy:

  1. Piękny kolor i prześliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolor jest piękny to fakt, cieszy mnie że podoba się wzorek.

      Usuń
  2. Kolor jest śliczny :) zazdroszczę tak długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wiosenno-letni kolorek. A zdobienie extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor a zdobienie bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, chyba takiego mi brakuje w kolekcji ;) i świetny wzorek :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny, a do tego całe pazurki wyglądają świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie, na początku myślałam, że to truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor i Twoje zdobienia ach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor obłędny i wzorki też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuniu ten wzorek! ^^ Ślicznie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesoło na paznokciach masz ;) Nie wiem, jakim cudem, ale nie miałam nic do paznokci Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wiosenny kolorek :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny i bardzo modny w tym sezonie odcien. Bardzo podoba mi sie Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No laska! Jakie piękne te pazurki! Wzorek świetny ;)

    P.s. Wkradł Ci się mały błąd - pisze się osobom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dziękuje za poprawkę, widać kto czyta moje posty :*

      Usuń
    2. Spoko, ten błąd jest tak często powielany, że niektórzy już przywykli i tego nie zauważają ;)
      Ja jednak mam radar na pewne błędy i czasem głupio mi komuś pisać bo nie wiem, czy się nie obrazi xD

      Usuń
    3. Mi głupio, że błąd powstał. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny kolor i zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wpadł mi w oko odcień tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...