poniedziałek, 25 maja 2015

Kem-Maska do Rąk i Paznokci, Eveline Gold Edition

Witam wszystkich,
 dziś mam dla Was o kolejnym ciekawym produkcie, który podbił moje serce. 



Był peeling do rąk, to dziś do dopełnienia pielęgnacji krem maska od Eveline Cosmetics.

Kolejny must have, obok którego obojętnie nie przejdziemy. A wspólne stosowanie daje wspaniałe efekty, bez większego wysiłku nasze dłonie będą zadbane i delikatne.

Teraz wiem co po otwarciu paczki tak pięknie pachniało. Krem i skrobak o zapachu aromatycznej, lekkiej wanilii, szaleństwo.
Argan Gold Edition
Waniliowy Krem- Maska do Rąk i Paznokci 
Masło Shea, witamina E

Krem ten jest zamknięty w niewielkiej tubce, 50 ml z klikowym zamknięciem.
 Złoto-czarna kolorystyka dodaje mu elegancji, jasny, prosty przekaz.

W wewnątrz żółta, budyniowata maź- nie pomylcie z tym przysmakiem, bo pachnie niczym smaczny lekki deser.
Konsystencja jest idealna, nie za rzadka, nie za gęsta, rozprowadza się bardzo dobrze na skórze.
Szybko się wchłania, nie tworzy tłustej warstwy.
Oczywiście zapach odgrywa dużą rolę, wanilia- słodka, nie przytłaczająca, bardzo apetyczna, coś dla osób które lubią słodycz. Jednak moja mama, która takich zapachów w kosmetykach nie akceptuję, jest na tak, coś w nim jest magnetycznego.


Skład
 Aqua/Water, Glycerin, Parfum, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Glycyrrhiaz Glabra Root Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Betaine, Triticum Vulgare Germ Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.


Krem przeznaczony jest dla skóry suchej i bardzo suchej, ja większych problemow ze swoją nie mam, stosuję go profilaktycznie i dzięki niemu moja skóra na dłoniach jest delikatniejsza, zdrowiej wygląda.
Moja mama z skórą suchą i problematycznymi dłońmi, również jest zadowolona z rezultatów jakie osiągnęła, poprzez stosowanie tego specyfiku.
Do pełnego szczęścia polecam stosować razem z peelingiem, o którym pisałam TUTAJ

Producent dodatkowo informuję nas o tym, że:

Waniliowy Krem-Maska do Rąk i Paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. Innowacyjna formuła oparta na Argan Regenerative Complex odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia paznokcie. Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.
Argan Regenerative Complex - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę. 


Jeśli szukacie kremu szczerze polecam, a zapach dodatkowo przyciąga maniaków wanilii.

Produkt ten posiadam dzięki uprzejmości marki:

Eveline Cosmetics

Opinię jaką wyraziłam jest moją własną, a fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał na to żadnego wpływu.

Pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku.





18 komentarzy:

  1. Z tej wersji mam ochotę na peeling. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym go nie mogła, ma pochodną formaldehydu w składzie... Dobrze, że mamie pomógł ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ma, szkoda ze Tobie nie odpowiada.

      Usuń
  3. jaaa uwielbiam takie kremiki :) i używam je non stop :) właśnie mój mi się skończył więc teraz ten sobie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobrego już się naczytałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale lubię zapach wanilii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten kremik, dużo dobrego o nim już słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i uwielbiam. mam kilka rzeczy z tej serii, bo kocham ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tego kremu jeszcze, ale zapach kusi :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ciekawy kremik, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja swoje opakowanie odddałam przyjaciółce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z tej serii waniliowej krem-serum bodajże i bardzo go lubię, ręce jeszcze przez dłuuuugi czas pachną wanilią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już pewnie pisałam, muszę mieć ten zestaw krem i peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...