poniedziałek, 11 maja 2015

JoyBox DeLuxe nareszcie moje i tylko moje!

 Jest dojechało moje pudełeczko z kolejnej edycji JoyBox! Jestem bardzo szczęśliwa, zawartość mojego trochę odbiega od standardowego, które dostępne było na stronie o czym już Wam opowiadam. 
Zapraszam...


Edycja kwietniowa rozeszła się jak świeże bułeczki... Sama z rana podpatrzyłam co będzie i gdy tylko wybiła godzina 15 ... odświeżałam stronę aby kupić to co chcę.
To była prawdziwy wyścig szczurów,spragnione luksusu kobiety, chcące  upolować swoje wymarzone cacuszka. Nie jednej z nas załączył się instynkt łowcy :D
Ja podeszłam na spokojnie, będzie co będzie, łącze trochę się przegrzewało jednak udało się zamówić. Tak przynajmniej mi się wydawało, że mam co chcę.
Godzina 15.04 szminek już nie ma.. 15.10 Lolitki rozdrapane. Ufff ulga mi się udało wszystko skompletować. 

Po jakimś tygodniu, dostaję wiadomość od Joy... niestety ale moja Lolitka nie jest mi pisana. Mogę dostać zamiennik i dodatkowy kosmetyk, bez zastanawiania się zgodziłam się.
To był bardzo dobry wybór.



Dziś dojechało, z samego rana, kurier zadzwonił do drzwi i o dziwo był bardzo miły. 
Szybko otwieram, już oczarował mnie zapach... to świeczka Yankee Candle.
Szybko dobieram się do perfum, miniatura Karl Lagerfeld... zapach, ambrozja dla moich zmysłów. 
Idealny na wiosnę i lato, zakochałam się.
Zamiast chcianej miniatury Lolity otrzymałam miniaturę Karl Lagerfeld, eyeliner Mary Kay i to w zielonym odcieniu oraz maskę collagenową  :) 


Jestem zadowolona z zamiany, kosmetyki trafione. Pozostają testy i przegląd prasy.



Jak Wasze JoyBoxy? Każdy dostał to co chciał?
Miłego popołudnia.



42 komentarze:

  1. pudełeczko super, ja na swoje jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci się fajny kolorek lakieru trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne pudeleczko- zawartosc rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow opłacało się czekać :) Nie wąchałam nigdy tych perfum, więc czekam na recenzje :) JoyBox stanął na wysokości zadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłacało, teraz dałaś mi wyzwanie- recenzja perfum. ;) Nie wiem czy potrafię, spróbuję :)

      Usuń
  6. widzę wiele ciekawych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, no trzeba przyznać, że zamawiające mają tempo :D ale w sumie co się dziwić, tyle wspaniałości za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba ostro "polować{', cena za takie rarytasy jest niska, a wiele kosmetyków bym nie kupiła, a tutaj mam możliwość za mniej, mniej więcej.

      Usuń
  8. Kurcze powiem szczerze, że nie wiem jak go kupic, ale wiem że te pudełka są najciekawsze ze wszystkich pudełek. Co prawda interesowałoby mnie jeszcze pudełko pasea. No cóż, muszę kupić magazyn joy i może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego taki zakup, czekaj na kolejną edycję, a gdy coś nie jasne, pisz to Ci wytłumaczę :)
      Paese też są fajne, ciekawe kiedy będzie ich reaktywacja.

      Usuń
    2. A to kupuje się na jakiej stronie? Aha i kiedy zazwyczaj wychodzą pudełka?
      To paese nie ma obecnie pudełek?!
      Ojć nie jestem na czasie, no ale tak to jest jak się nigdy z czymś nie miało do czynienia.

      Usuń
    3. Paese teraz nie wysyla boxów, a szkoda.
      A co do JoyBox, wejdź na stronę www.joybox.pl tam wszystko ładnie pięknie napisane, łatwo się zamawia. Aktualnie wszystkie są rozsprzedane. Nowa edycja pojawia się co dwa miesiące, więc w czerwcu przypadało by kolejne pudełeczko.

      Usuń
    4. dzięki wielkie!!!

      Usuń
  9. mi się nie udało kupić tego pudełeczka ;( chlip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, zwłaszcza jak je chciałaś.

      Usuń
  10. Te pudełka sprzedają się w tak ekspresowym tempie,że zanim ja zdążę się zastanowić co bym chciała, to są już są braki w magazynie:( Fajnie,że dostałaś co chciałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj tak, trzeba myśleć mega szybko. Najlepiej podejrzeć przed co będzie, a gdy trzeba brac co się chce.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kuszą bardzo, zwłaszcza mnie- jakaś maniaczka pudełkowa ze mnie :D

      Usuń
  12. No super to pudełeczko, a zawartość kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że jesteś zadowolona z pudełeczka:)) Ciekawa jestem produktów MK

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli wyszło lepiej niż miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pudełko :) zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczko niczego sobie, ciekawe czy utrzymają poziom ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zaskoczona, że w takim pudełku znalazł się produkt MACA, coś czuję, że teraz wszyscy rzucą się do zakupu :) - tym bardziej, że to produkt pełnowymiarowy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie od dziś na blogu post o Joyboxie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio dopiero się o nich dowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie zamawiam takich pudełek, bo z tego co widzę na blogach, to połowa kosmetyków byłaby mi zbędna, dlatego kupuję tylko te kosmetyki które chcę :) Fajnie, że pudełko wpadło w Twoje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obs , liczę na to samo <3
    Ps ; świetny blog , lubię takie posty chętnie się do nic wraca !!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te pudełko ;) znów się popisali ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super;) Świetne kosmetyki ;) Nie znałąm tego boxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie najbardziej zachwyca lakier! Ale to już takie moje zboczenie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...